بایگانی‌ها

واکین فینیکس حامی غزه

کمپانی اپل تهیه کننده پروژه جدید واکین فینیکس
کمپانی اپل تهیه کننده پروژه جدید واکین فینیکس

▪️واکین فینیکس برای حمایت از مردم غزه در حراجی «سینما برای غزه» با امضای پوستری از «جوکر1» سهمی را ایفا کرد. این تلاش برای جمع آوری کمک تا دیروز بیش از 200 میلیون دلار پول جمع کرده بود. فینیکس حتی از سخنان جاناتان گلیزر در مراسم اسکار درباره غزه نیز حمایت کرد و پوستر فیلم « تو هرگز واقعا اینجا نبودی» را که با لین رمزی امضا کرده بودند، به این حراجی اهدا تقدیم کردند.

🔹در این حراجی کتاب‌هایی با امضای گی‌یرمو دل‌تورو، فیلمنامه امضا شده سریال «تاج» با امضای اما کورین، نقاشی از کارگردان تونی کی، طراحی خالکوبی از خولیو تورس، نویسنده فیلمنامه و کمدین عرضه شدند. حراجی سینما برای غزه در روز 28 ماه مارس شروع به کار کرد و چهره‌هایی مانند اسپایک لی، پل مسکال، الیویا کلمن، تسا تامپسون، جاش اوکانر، تیلدا سوئینتن تاکنون در این حراجی مشارکت داشتند و کمک کردند.

🔹حراجی امروز به کار خود پایان می‌دهد و قرار است پول‌های جمع‌آوری شده به سازمان «کمک پزشکی برای فلسطینی‌ها/MAP» داده شود تا به مصرف کمک‌های پزشکی اورژانسی در غزه برسد. مسوولان پزشکی محلی می‌گویند بیش از 32 هزار نفر از شروع حمله اسرائیل به حماس در حمله هفتم اکتبر تا کنون کشته شدند.