بایگانی‌ها

وینسلت:پس از «تایتانیک» تحت فشار مطبوعات بودم

وینسلت:پس از «تایتانیک» تحت فشار مطبوعات بودم
وینسلت:پس از «تایتانیک» تحت فشار مطبوعات بودم

کمدین مارک مارون بازدیدی غیرمنتظره از لوکیشن «آواتار» داشت و در این بازدید با کیت وینسلت گپ و گفتی انجام داد که در پادکست WTFمنتشر شد.
بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید.
وینسلت می‌گوید گاهی از دستش در می‌رفت که چند دنباله جیمزکامرون برای «آواتار» دارد می‌سازد. اما فرآیند فیلمبرداری را «تجربه‌ای شگفت‌انگیز» می‌دید.
وینسلت در ادامه تصریح می‌کند که بسیاری از اعضای گروه فیلمبرداری چنان تحت تاثیر فضای فیلمبرداری قرار گرفته بودند که به زبان نوآوارانه شخصیت‌های آواتار سرصحنه حرف می‌زدند.
وینسلت در دنباله‌های «آواتار» (Avatar) دوباره با کامرون همکاری کرده است. او فاش می‌کند که دو قسمت از این چندگانه را به صورت متوالی فیلمبرداری کرده است. او می‌گوید که زمان بسیار بیشتری برای این دنباله‌ها نسبت به «تایتانیک» داشت.

وینسلت در ادامه می‌گوید در سن ۲۱ سالگی پس از موفقیت «تایتانیک»ساخته جیمز کامرون تحت فشار مطبوعات قرار گرفته است.

«پس از «تایتانیک» بلافاصله در حالت حفاظت از خود فرو رفتم. تفاوتش نسبت به روز قبل مثل شب و روز بود. سوژه‌ی بررسی شخصی و جسمی زیادی قرار گرفتم، مطبوعات بریتانیا از من انتقادات زیادی می‌کردند و با من نامهربان بودند.»

او اضافه می‌کند: «راستش را بخواهید احساس می‌کردم به من زور می‌گویند. به یاد می‌آورم که فکر می‌کردم: وحشتناک است و امیدوارم تمام شود» ؛ مسلما آن دوران گذشت اما باعث شد متوجه شوم که اگر به شهرت رسیدن این است من برایش آماده نبوده‌ام، قطعاً نبوده‌ام.»

وینسلت پس از موفقیت «تایتانیک» از بازی در فیلم‌های بزرگ دوری کرد و سعی کرد هنرش را در فیلم‌های مستقل ثابت کند. او می‌گوید: «هنوز در حال یادگرفتن بازیگری بودم، احساس می‌کردم که آماده‌ی بازی در نقش‌های بزرگ هالیوود نیستم. نمی‌خواستم اشتباه کنم و فرصت‌هایم را از دست بدهم، می‌خواستم تا مدت‌ها در کانون توجه باشم. استراتژی من تلاش برای پیدا کردن نقش‌های کوچک بود تا بتوانم هنر را کمی بهتر درک کنم و حریم خصوصی و شأن بیشتری برای خودم حفظ نمایم.»