بایگانی‌ها

پروژه بعدی پدرو آلمودوار مشخص شد

پروژه بعدی پدرو آلمودوار مشخص شد
پروژه بعدی پدرو آلمودوار مشخص شد

«مادران موازی» ساخته پدرو آلمودوار به عنوان نماینده اسپانیا برای رقابت در بهترین فیلم خارجی زبان اسکار 2022 انتخاب نشد. اما پنجاه و نهمین دوره جشنواره فیلم نیویورک را فیلم آخر پدرو المودوار پایان برد.

 

.

آلمودوار برای پروژه بعدی خود می‌خواهد از مجموعه داستان‌های کوتاه لوسیا برلین به نام «یک دفترچه راهنما برای زنان نظافتچی» اقتباس انجام بدهد. کتاب لوسیا برلین شامل 43 داستان کوتاه است اما پدرو آلمودوار می‌خواهد پنج داستان را برای تبدیل شدن به فیلم بلند سینمایی خود برگزیند. این پنج داستان در تگزاس، اوکلند و مکزیکو اتفاق می‌افتند و فیلم به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی خواهد بود.

 

.

حالا پدرو آلمودوار برای پروژه جدیدش بازیگر زنی را در نظر گرفته است. آگوستین آلمودوار، برادر پدرو که تهیه‌کننده و شریک اوست به روزنامه ال پایس گفت که کیت بلانشت برای این پروژه مدنظر است. آگوستین گفت:« با وجودی که شخصیت زن داستان مدام شغل عوض می‌کند و گاهی ظاهرش را. اما او همیشه زنی عمیق است.»

 

.

چند سال پیش پدرو در مصاحبه با یک سایت انگلیسی زبان لب به ستایش از لوسیا برلین گشود و گفت:« لوسیا یک نویسنده آمریکایی از دهه چهل است. او الکلی بود. همه کاره بود. گاهی اوقات برای امرار معاش خانه مردم را تمیز می کرد. باورنکردنی، مفرح و غمگین کننده است. واقعیت هایی را که لوسیل روایت می‌کند بسیار تاثربرانگیز است.»