بایگانی‌ها

پریانکا چوپرا تهیه‌کننده اجرایی مستند نامزد اسکار شد

پریانکا چوپرا ملکه شبکه‌های مجازی!
پریانکا چوپرا ملکه شبکه‌های مجازی!

پریانکا چوپرا تهیه‌کننده اجرایی مستند نامزد اسکار «کشتن یک ببر/To Kill a Tiger» شد که درباره یک کشاورز است که خواستار برقراری عدالت برای دختر سیزده ساله خود می‌شود. دختر سیزده ساله کشاورز در سال 2017 با آزارجنسی روبرو شد. این مستند بلند در نتفلیکس پخش خواهد شد. و نتفلیکس پخش جهانی «کشتن یک ببر» را خریده است.

🔹پریانکا چوپرا درباره این مستند نوشت:«وقتی برای اولین بار در سال 2022 آن را تماشا کردم، بلافاصله مجذوب روایت تلخش شدم، که مبارزات شجاعانه یک پدر را در سیستم قضایی برای اجرای عدالت به نفع دخترش به تصویر می‌کشد. کشتن یک ببر به عنوان شاهدی بر عشق بی حد و حصر و اراده خلل ناپذیر پدری فداکار برای دختر عزیز اوست. این اثر هنری بشدت تاثیرگزار واقعا در سطوح مختلفی می‌تواند همه را در خانه تحت تاثیر قرار بدهد، اما من شخصاً در ایالت جارکند (جایی که دختر و پدرش ساکن هستند) به دنیا آمدم و به عنوان دختر پدری که قهرمان همیشگی من بود… کاملا تحت تاثیر داستان قرار گرفتم و بی‌صبرانه منتظر می‌مانم تا مخاطبان در سراسر جهان این داستان تکان دهنده را کشف کنند.»

🔻مستند «کشتن یک ببر» ساخته نیشا پاهوجا در بخش بهترین مستند بلند نامزد اسکار 2024 است و رقیب قدرتمندی مانند «چهار دختر» ساخته کوثر بن هنیه دارد. در فیلم دختر به نام کایران در سال 2017 توسط سه مرد مورد تجاوز قرار می‌گیرد. او الان بیست سال سن دارد.