بایگانی‌ها

«مرد ایرلندی» اسکورسیزی به راه می‌افتد

«مرد ایرلندی» اسکورسیزی به راه می‌افتد
«مرد ایرلندی» اسکورسیزی به راه می‌افتد

«مرد ایرلندی» هم مانند «سکوت»، دیگر اثر مارتین اسکورسیزی طی سال‌ها جسته و گریخته ادامه یافت تا این که بالاخره نتفلیکس در اوایل امسال از ساخت پروژه خبر داد. البته زمانی که فاش شد قرارداد فیلم پر از مشکلات قانونی است، اوضاع کمی متفاوت شد و حتی این مشکلات می‎رفت تمام پروژه را به خطر اندازد اما مثل این که حالا همه مشکلات حل شده.

نتفلیکس به پروژه صد میلیون دلاری چراغ سبز نشان داده تا فیلمبرداری در آگوست امسال شروع شود. رابرت دنیرو در نقش اصلی فیلم است و همان طور که قبلا هم صحبتش بود قرار است از سی جی آی برای کم کردن سنش در چندین سکانس فیلم استفاده کنند. این در حالی است  که هنوز از حضور آل پاچینو و جو پشی خبری نیست و هیچ‌چیزی تایید نشده است. رودریگو پریتو فیلمبردار «سکوت» و «گرگ وال استریت» در این فیلم هم با مارتی همکاری خواهد داشت.

اسکورسیزی در گفتگوی اخیر خود با ایندیپندنت درباره «مرد ایرلندی» و تفاوت آن با آثار گنگستری قبلی‌اش از جمله «رفقای خوب» چنین گفته است:

«این فیلمی درباره عشق و خیانت، غم و تراژدی است و به‌طور کلی درباره یک زندگی و مسیری که طی آن پشت سر گذاشته می‌شود. اما با رفقای خوب به طول کلی متفاوت است. قبول دارم که رفقای خوب و کازینو سبک مشخص و مشترکی داشتم که برای آن فیلم‌ها خلق کرده بودم، اما در مرد ایرلندی شخصیت‌ها کمی پیرتر اند و اساسا داستان درباره‌ی نگاه کردن به گذشته و مروری زندگی و تصمیماتی است که یک مرد گرفته.»

هنوز هیچ تاریخ نمایشی برای فیلم اعلام نشده اما نتفلیکس برنامه دارد فیلم را تا 2019 به نمایش برساند.