بایگانی‌ها

کارگردان برنده نخل طلا به دنبال کیانو ریوز

نخل طلا برای دومین بار به روبن اوستلند اهدا شد
نخل طلا برای دومین بار به روبن اوستلند اهدا شد

▪️روبن اوستلند، کارگردان برنده نخل طلا قرار است فیلم جدیدش، «سیستم سرگرمی‌سازی از کار افتاده/The Entertainment System is Down» را بسازد. فیلم‌نامه آماده و گروه بازیگران در حال انتخاب شدن است. ورایتی گزارش داد که کیانو ریوز مشغول مذاکره برای پیوستن به فیلم اوستلند است.

🔹در حالی که خط اصلی دقیق فیلم اعلام نشده ، اوستلوند چندین بار فیلم را به عنوان یک طنز اجتماعی در یک پرواز طولانی که سیستم سرگرمی در آن کار نمی کند، و باعث هرج و مرج و خشم در بین مسافران می‌شود، توصیف کرده است. این کارگردان سوئدی در چند سال اخیر مشغول جمع آوری قصه و داستان برای این فیلم بوده و به تازگی فیلمنامه را کامل کرده است. مشخص نیست ریوز چه نقشی در این فیلم خواهد داشت ، اما احتمالاً کاراکترش شامل طنزی است که کمدی سیاه اوستلوند خواهد داشت.

🔹ریوز بخشی از گروه بازیگران بین‌المللی خواهد بود. اوستلند پس از «مثلث غم/ خط اخم» (2022) فیلم را کارگردانی می‌کند. «مثلث غم» برنده جایزه نخل طلا شد. «سیستم سرگرمی سازی از کار افتاده» جاه‌طلبانه‌ترین فیلم اوستلند خواهد بود. او سال گذشته فیلم جدیدش را چنین توصیف کرد:«بررسی نحوه تعامل انسان ها در این آزمایشگاه کوچک که یک هواپیما است و به چگونگی نابودی انسان های مدرن در این شرایط نگاه خواهد کرد.»