بایگانی‌ها

کریستن استوارت انتظار انتقاد داشت

کریستن استوارت انتظار انتقاد داشت
کریستن استوارت انتظار انتقاد داشت

کریستن استوارت انتظار انتقاد از بازی خودش و تفسیری داشت که از شخصیت دایانا اسپنسر در فیلم «اسپنسر» ارائه داده است.کریستن استوارت اصلا مشکلی ندارد که تماشاگران فکر کنند نقش آفرینی او “تاثیر کاملی” از پرنسس دایانا در فیلم نداشته است.
.

بازیگر فیلم گرگ و میش در فیلم جدید پابلو لارین، نقش دایانا اسپنسر همسر ولیعهد انگلستان را بازی می‌کند ، داستان در زمانی اتفاق می‌افتد که دایانا در تعطیلات کریسمس با خانواده سلطنتی در املاک سندرینگهام در اوایل دهه نود میلاد تصمیم می‌گیرد زندگی زناشویی خود را با پرنس چارلز تمام کند.
.

این ستاره آمریکایی با مربی گویش ویلیام کاناچر کار کرد تا بتواند لهجه بریتانیایی دایانا را بی‌نقص ادا کند- این مربی لهجه قبلا با اما کورین و نائومی واتس کار کرده بود که روی پرده نقش اعضای خاندان سلطنتی را ایفا کرده بودند. اما کورین نقش دایانا را در سریال تاج بازی کرد.
.

پیش از فیلم برداری کریستن استوارت خود را در تحقیقات غرق کرد ، او احساس می‌کرد که به ذات دایانا دست پیدا کرده است ، حتی اگر تصویری که از دایانا ارائه می‌دهد تاثیرگذاری کامل نداشته باشد.

کریستن استوارت در مصاحبه‌ای می‌گوید:« شش ماه پیش از فیلمبرداری، مساله
درک کامل شخصیت دایانا بود. من می‌دانستم که به نوعی انرژی اصلی او را گرفته و فهمید ه‌ام. اگر مردم چیزهای زیادی برای گفتن در مورد عدم تأثیر کامل من در نقش دایانا داشته باشند ، من مشکلی با آن ندارم.»
.
استوارت امیدوار بود از موهای واقعی خود برای این نقش استفاده کند اما در نهایت مجبور شد برای صرفه جویی در وقت در دوران فیلمبرداری چهار ماهه ، کلاه گیس بپوشد ، این فیلم در اواسط دوران همه گیری با گروهی تولید نسبتا کمی در آلمان و انگلیس ساخته شد.