بایگانی‌ها

کریستین بیل،ستاره منزوی

سپاسگزار نقش بتمن هستم
سپاسگزار نقش بتمن هستم

دنیای تصویرآنلاین- کریستین بیل از متد بازیگری شیوه گرا استفاده می‌کند چراکه اگر بازیگران مقابلش را خیلی خوب بشناسد مقابل شان به خنده می‌افتد.
کریستین بیل مشهور است که در قالب شخصیت غرق می‌شود و از گروه بازیگران خودش را منزوی می‌کند. بیل این ویژگی‌ها را قبول دارد اما می‌گوید دلیلش خراب نکردن فیلمبرداری است.
او درباره شخصیت پتریک بیتمن که در «روانی آمریکایی» ایفا کرد، می‌گوید:«اگر بازیگران مقابلم را خیلی خوب بشناسم خنده ام می‌گیرد.وسط صحنه ها می زنم زیر خنده.به خصوص مثلا وقتی چنین کاراکتری را داشتم ایفا می‌کردم.»
در آن دوران بازیگر مقابل او کلوئه سوینی به دلیل رفتار کریستین بیل که خود را از بقیه جدا می‌کرد، به این نتیجه رسیده بود که بیل از او تنفر دارد به همین دلیل همکاری با بیل مقابل دوربین به کار بسیار سختی برای کلوئه تبدیل شده بود.اما در دوران تبلیغات فیلم متوجه شد که کریستین بیل همکار مهربانی است.
کریستین بیل با خنده می‌گوید اخیرا با جاش لوکاس در فیلمی همکاری داشتم، او چیزی بهم گفت که چشمانم را روی حقایقی باز کرد. لوکاس گفت که بقیه بازیگران فکر می‌کنند من بدترین بازیگری هستم که تا حالا دیده اند!