بایگانی‌ها

نقش پررنگ کوپر در «جوکر»

بردلی کوپر به ونیز نمی‌رود
بردلی کوپر به ونیز نمی‌رود

دنیای تصویرآنلاین-«جوکر» ساخته تاد فیلیپس بیشترین تعداد نامزدی را در اسکار 2020 دارد. این فیلم در رشته تدوین نیز نامزد اسکار شده است.
بردلی کوپردر مقام سرمایه گذار در این فیلم همکاری داشته است اما نقش بزرگتر و مهمتری در این فیلم ایفا کرده است.جف گرات تدوینگر «جوکر» در جدیدترین صحبت‌های خود با سایت کولیدر عنوان کرد که کوپر چهره کاربردی در اتاق تدوین «جوکر» بود.
او درباره نمایش آزمایشی فیلم می گوید:«ما شخصا برای چندین فیلمساز و عده ای فیلم را به نمایش گذاشتیم. بردلی کوپر قطعا چندباری آمد. او تهیه کننده فیلم بود.اما بارها فیلم را با ما تماشا کرد.اگر ما در موردی گیر می افتادیم می توانستیم با او تماس بگیریم و بگویم سلام،می‌توانی بیایی و یکسری چیزها را بازبینی کنی؟»
او در ادامه می‌افزاید :«بردلی کوپر هیچ چیزی را از قلم نمی انداخت.او صحنه‌ها را تماشا می‌کرد و به ریزترین موارد اشاره می‌کرد.قطعا بردلی کوپر کمک بزرگی بود.من فکر می‌کنم او تجربه بیشتری در اتاق تدوین نسبت به بیشتر تهیه کنندگان کسب کرده است.»
یکی از چالش‌های بزرگ در اتاق تدوین سکانس‌های بداهه سازی واکین فینیکس بود.فیلمنامه در لحظه سر صحنه تغییر می‌کرد.
این اتفاق و هرچه فیلم بداهه پردازانه و بی اتکا به فیلمنامه جلو می رفت؛گروه تدوین را از جنبه روایی دچار دردسر می‌کرد.
بردلی کوپر که سربلند از ساخت «ستاره ای متولد می شود» بیرون آمده بود، مورد اعتماد مدیران کمپانی برادران وارنر قرار داشت،پس حیرت آور نیست که نقش او در «جوکر» بیش از یک سرمایه گزار صرف باشد