بایگانی‌ها

کودک بازیگر «چه زندگی شگفت‌انگیزی» درگذشت

کودک بازیگر «چه زندگی شگفت‌انگیزی» درگذشت
کودک بازیگر «چه زندگی شگفت‌انگیزی» درگذشت

جینی آن رز ایفاگر نقش ویولوت کوچولو در فیلم محبوب و کلاسیک فرانک کاپرا «چه زندگی شگفت انگیزی» در سن 87 سالگی به علت عفونت دارفانی را وداع گفت.

گرایمز که نقش زوزو بیلی را در فیلم کاپرا بازی می کرد، گفت: «رز یک زن بسیار باهوش بود. او بزرگ شد و تنها در یک فیلم مشهور چه زندگی شگفت انگیزی ایفای نقش کرد. و به کار در رادیو ادامه داد و سال ها در نمایش فیل هریس-آلیس فی حضور داشت.»
« سرانجام به این نتیجه رسید که واقعاً آنطور که می‌خواست زندگی کند، کار سرگرمی سازی نیست. بنابراین، تحصیل کرد و روانشناس شد… او می خواست به بشریت کمک کند. می خواست به مردم کمک کند تا احساس خوبی نسبت به خودشان داشته باشند… او واقعاً یک خانم دوست داشتنی بود.«

ددلاین گزارش داد که رز در سال های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ به عنوان یک کودک بازیگر کار می کرد و اولین شغل بازیگری خود را در سن هشت سالگی در برنامه «جک بنی» به دست آورد. به گفته این رسانه، او همچنین در “The Fitch Bandwagon” ظاهر شد. نقش ویولت کوچولو تنها کارنامه سینمایی او را تشکیل داد.»

جینی درباره ترک هالیوود و روانشناس شدن گفته بود:«چه زندگی شگفت انگیزی تنها فیلمی بود که من در آن حضور داشتم، و تجربه حیرت‌انگیز در طول زندگی بود که در چنین فیلم پرمفهومی حضور داشتم . آرزوی من به طور خاص کمک به دیگرانی بود که در یافتن معنای زندگی خود تلاش می کردند – بر خلاف کلارنس در این فیلم که فقط به جورج کمک می‌کند تا معنای زندگی خود را دریابد.»