بایگانی‌ها

کوین هارت مجری اسکار 2019 شد

کوین هارت مجری اسکار 2019  شد
کوین هارت مجری اسکار 2019 شد

دنیای تصویرآنلاین-این نخستین باری است که کوین هارت-کمدین و بازیگر-اجرای مراسم اسکار را برعهده می‌گیرد.او در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:«اطمینان دارم که مراسم امسال خاص خواهد بود. من  به آکادمی برای دادن این فرصت  احترام می‌گذارم.سال ها از من پرسیده اند که آیا مجری مراسم اسکار خواهی بود؟ وپاسخ من همیشه یکی بود…می‌گفتم این فرصت یک بار در زندگی برایم به عنوان کمدین پیش خواهد آمد و این اتفاق  افتاد .»

به گزارش هالیوود ریپرتر در دوسال گذشته جیمی کیمل اجرای مراسم اسکار را برعهده داشت و تهیه کننده مایکل دی لوکا و جنیفر تاد بودند.سال گذشته ببیننده مراسم اسکار به26.5 میلیون نفر رسید که نسبت به سال های گذشته آمار کمی بود.به همین خاطر فشار روی تیم تهیه کننده ی جدید زیاد بوده است. از امسال دو تهیه کننده جدید مراسم اسکار را اداره می کنند. گلن وایس و دانا جیگلیوتی.

امسال آکادمی علوم و هنر سینمایی رشته جدیدی به اسکار افزود به نام اسکار«عامه پسند» یا اسکار «مردمی» که قرار است به محبوب ترین فیلم عامه پسند اهدا شود.هارت مجری مراسم ام.تی.وی بوده است.اما از سال 2015 بارها برای اجرای اسکار ابراز تمایل کرده بود.

مراسم اسکار 24 فوریه 2019 برگزار خواهد شد.