بایگانی‌ها

گزارش تصویری از افتتاحیه «ساعت پنج عصر»

گزارش تصویری از افتتاحیه «ساعت پنج عصر»
گزارش تصویری از افتتاحیه «ساعت پنج عصر»

مهران مدیری در آستانه اکران عمومی اولین فیلم سینمایی خود، «ساعت پنج عصر» را برای جمعی از چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی نمایش داد.

بر این اساس، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی ساعت پنج عصر شامگاه دوشنبه ۲۶ تیرماه در پردیس سینمایی کورش میزبان تعداد زیادی از هنرمندانی شد که برخی از آن‌ها در ماه های اخیر مهمان مهران مدیری در برنامه تلویزیونی دور همی بودند ولی بیشتر، چهره‌های شناخته شده همچون بهمن فرمان‌آرا، همایون شجریان، حسین علیزاده و البته محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت بودند که به تماشای نخستین فیلم سینمایی مدیری نشستند.

کارگردان فیلم ساعت پنج عصر که نقشی کوتاه هم‌مانند بسیاری دیگر از بازیگران فیلم ایفا کرده است، پیش از شروع نمایش فیلم خود با اشاره به نبود محمود کلاری و انوشیروان روحانی در سالن به دلیل سفر گفت: امشب بزرگ‌ترین اکران خصوصی در تاریخ سینمای ایران رقم خورده و هنرمندی نیست که‌ در میان ما نباشد. این‌ اتفاق شگفت‌انگیز است و همه‌، منت بر من گذاشتید.

مدیری با بیان این که نمی‌تواند نام تمام ۶۳۰ مهمان هنرمند این مراسم را بخواند، افزود: اما چند اسم را باید نام ببرم از جمله آقای نوبخت معاون رییس‌جمهور، بهمن فرمان‌آرا، حسین علیزاده و همایون شجریان که ای کاش حال استاد بزرگ هم‌ خوب‌ بود و اینجا بودند که‌ روی چشم ما جا داشتند.

وی همچنین گفت: سه نفر هستند که به طرز شگفت‌انگیزی دلم می‌خواست امشب بودند و مطمئنم همین گوشه کنارها هستند؛ علی معلم، افشین و عارف لرستانی.

[metaslider id=8244]