بایگانی‌ها

گزیده‌کار می‌شوم/نیکلاس کیج در آستانه شصت سالگی گفت

▪️نیکلاس کیج از این پس دیگر حاضر نیست در پروژه‌های متعدد ایفای نقش کند. به گزارش دنیای تصویرآنلاین نیکلاس کیج یکی از بازیگران هالیوود با کارنامه پر و پیمانی است اما در این نقطه از زندگی کیج می‌خواهد از فشار بازی در فیلم‌های متعدد کم کند. کیج روز هفتم ژانویه، شصت ساله می‌شود.

🔹او می‌گوید حالا به این فکر فرو رفته که چه چیزهایی واقعا در زندگی او اهمیت دارند که شامل گذراندن وقت بیشتر با دخترش است. کیج و همسرش ریکو شیباتا در سپتامبر 2022 صاحب فرزند دختری شدند. کیج دو پسر از روابط قبلی خود دارد« پس به شصت سالگی می‌رسم. مایلم هفته‌ی یک کتاب بخوانم. دوست دارم وقت بیشتری را با دخترم بگذرانم. با دقت به چیزهایی که واقعا اهمیت دارد، فکر می‌کنم. شاید دیگر در فیلم‌های فراوانی ایفای نقش نکنم. داشتن یک فرزند دختر تجربه عمیقی است. تجربه ی کاملا جدید و من دوستش دارم.»

🔹او البته نمی‌خواهد از بازیگری بازنشسته شود اما ترجیح می‌دهد در فیلم‌های کم‌تری ایفای نقش کند، چیزی که علاقمندانش به آن عادت ندارند. . کیج فقط در سال 2023 تاکنون در شش فیلم ظاهر شده است که آخرین آن‌ها کمدی سیاه جدید« سناریوی رویا» است. او سال آینده به دلیل قراردادهایی که از پیش بسته، چند فیلم‌ آماده نمایش خواهد داشت.