بایگانی‌ها

گلادیاتور 2 در مسیر تولید

استفاده از حیوانات واقعی ممنوع
استفاده از حیوانات واقعی ممنوع

ریدلی اسکات درباره ساخت قسمت دوم گلادیاتور توضحیاتی را ارائه داد. قرار است او پس از توشه با موضوع زندگی ناپلئون و بازی واکین فینیکس به سراغ ساخت گلادیاتور 2 برود.

در گلادیاتور، راسل کرو  و واکین فینیکس نقش‌های اصلی را ایفا می‌کردند و راسل کرو بخاطر بازی در این فیلم توانست اسکار بهترین بازیگر مرد نقش نخست ر ا بگیرد.

ریدلی اسکات امسال دو فیلم را آماده نمایش دارد:ـآخرین دوئل با بازی بن افلک، مت دیمون وآدام درایور و «سرای گوچی» با بازی لیدی گاگا، آدام درایور، آل پاچینو، سلما هایک و…

در مصاحبه جدیدی ریدلی اسکات تایید می‌کند که قسمت دوم گلادیاتور به تولید خواهد رسید. به نظر می‌آید که ریدلی اسکات وقتی را تلف نخواهد کرد و پس از «توشه» به سراغ «گلادیاتور 2» خواهد رفت. شایعه شده که کوله پشتی 2023 به نمایش درخواهد آمد.این یعنی قسمت دوم گلادیاتور زودتر از سال 2024 رنگ پرده را نخواهد دید. مدت هاست که خبر تولید گلادیاتور 2 شنیده می‌شود.اولین بار سایت ددلاین گزارش داد که احتمال ساخت گلادیاتور 2 وجود دارد. این قسمت به زندگی لوسیوس، پسر لوسیا و خواهر زاده کومودوس با بازی واکین فینیکس خواهد پرداخت.لوسیوس در جستجوی ماکسیموس است پس از آنکه ماکسیموس، او و مادرش را نجات داد.