بایگانی‌ها

گلدن گلوب مهمانی خصوصی شد

گلدن گلوب مهمانی خصوصی شد
گلدن گلوب مهمانی خصوصی شد

مراسم گلدن گلوب امسال همانطور که چند روز پیش اعلام شد بدون حضور چهره‌های مطرح برگزار می‌شود و به دلیل مشکلاتی که بانی مراسم، انجمن مطبوعات خارجی، در سال گذشته داشته، عده‌ای تمایل به حضور در این مراسم را ندارند.

بنابراین مراسم قرار است با حضور تعدادی محدود، بدون پوشش زنده و تنها اعلام برندگان برگزار شود.
تا سال گذشته پس از مراسم اسکار، مهم ترین و تاثیرگذارترین مراسم سینمایی در آمریکا، گلدن گلوب بود.

اما به دلیل افشای فقدان رای دهنده رنگین پوست و رانتی که عده ای از اعضا از کنار برگزاری مراسم بدست آورده اند، خیلی‌ از چهره های مهم، کمپانی ها به مراسم پشت کردند تا آنجا که شبکه انی بی سی تصمیم گرفت دیگر مراسم گلدن گلوب را پخش نکند.تام کروز جوایز گلدن گلوب خود را پس داد.اسکارلت جوهانسون گفت که دیگر با انجمن مطبوعات خارجی(HFPA ) همکاری نمی‌کند.

پلتفورم های آنلاین شامل نت فلیکس،آمازون،وارنر مدیا و بسیاری از کمپانی‌های تبلیغاتی و کارگزاران خواستار اصلاح ساختاری انجمن مطبوعات خارجی شدند.
دست اندرکاران مراسم گلدن گلوب می‌ گویند تغییرات ساختاری ایجاد کرده اند اما آیا این تغییرات کافی بوده است؟ آیا نامزدها در مراسم حضور خواهند داشت؟ یا به صورت آنلاین برندگان جوایز خود را می‌پذیرند؟

امسال فیلم‌هایی مانند ـ«بلفاست»، «قدرت سگ» و «داستان وست ساید» در بخش سینما از مدعیان جوایز هستند. در بخش تلویزیون سریال «وراثت»، «تد لاسو» «شوی صبحگاهی» نامزد اند.
امسال پوشش خبری مراسم به صورت مکتوب در وب سایت گلدن گلوب و دیگر رسانه‌های سینمایی و خبری آمریکایی خواهد بود.