بایگانی‌ها

گیشه در تسخیر خانم‌های سارق

گیشه در تسخیر خانم‌های سارق
گیشه در تسخیر خانم‌های سارق

«هشت یار اوشن» با فروش 41 میلیون دلار در هفته‌ی اول نمایش در بازار امریکای شمالی توانست با اختلاف زیاد جایگاه اول باکس آفیس را از آن خود کند. چنین فروشی برای فیلمی با بودجه 70 میلیون دلار موفقیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» با فروش 15 میلیون دلاری‌ آخر هفته در بازار امریکای شمالی و در نهایت رسیدن به رقم 176 میلیون دلار در رتبه‌ی دوم باکس آفیس قرار دارد.

«اوشن ۸» محصولی از کمپانی برادران وارنر و ویلیج رودشو پیکچرز است. این فیلم موفق شد دو فیلم پرفروش «سولو:داستانی از جنگ ستارگان» و «ددپول ۲» را در ردیف‌های پایین‌تر جدول قرار دهد. ۶۹ درصد مخاطبان این فیلم را زنان تشکیل داده‌اند و از این میان ۶۹ درصد آنها بالای ۲۵ سال بودند. این فیلم در سایت راتن‌ تومیتوز تاکنون امتیاز ۶۸ درصد را کسب کرده است.

فیلم «سولو» کمپانی‌های دیزنی و لوکاس فیلم با فروشی حدود ۱۵.۱۵ میلیون دلار در رتبه دوم باکس‌آفیس جا گرفت و به این ترتیب در حالیکه سومین هفته اکران خود را آغاز می‌کند، مجموع فروش داخلی‌اش را به بالای ۱۷۶ میلیون دلار رساند. در عرصه بین‌المللی هم از همین حالا جان فیلم گرفته شده و با اضافه کردن تنها ۱۱.۳ میلیون دلار، فروش خارجی‌اش را به ۱۳۶.۱ میلیون دلار رساند. به این ترتیب فروش کل فیلم از مرز ۱۳۶ میلیون دلار گذشته است.