بایگانی‌ها

فیلم‌های مفرح را به اسکاری ترجیح می‌دهم

فیلم‌های مفرح را به اسکاری ترجیح می‌دهم
فیلم‌های مفرح را به اسکاری ترجیح می‌دهم

مگان فاکس ترجیح می‌دهد به جای بازی در فیلم‌هایی که برای تحسین منتقدان تلاش می کنند، در «فیلم های سرگرم کننده بزرگ» ایفای نقش کند.

بازیگر «تبدیل‌شوندگان/ Transformers» در مصاحبه ای با مجله گلمور چاپ انگلستان توضیح داد که علاقه ای به فیلمبرداری پروژه های پر دیالوگ و با پتانسیل جوایز بزرگ را ندارد و از کار روی فیلم های اکشن بزرگی که به انرژی بدنی او نیاز دارند، راضی است.

مگان فاکس گفت:« من در بدلکاری، یادگیری استفاده از اسلحه و چیزهایی از این دست خوب هستم.این به من فرصت می دهد تا انرژی جسمی‌ام را بروز بدهم. من واقعاً از محبوس شدن در استودیو در اتاقی که دیالوگ های زیادی را باید بیان کنم، لذت نمی‌برم. لازم نیست همه چیز یک وجه دومی داشته باشد که در آن شما برای تحسین منتقدان به خودتان فشار بیاورید و سخت بگیرید. من واقعاً خودم را برای این موضوع آزار نمی‌‌دهم، بنابراین هیچ‌وقت منتظر نامزدی اسکارم نیستم، واقعاً برایم مهم نیست. من فیلم‌های سرگرم‌کننده بزرگ را دوست دارم.»
.
او در ادامه توضیح داد که محل فیلمبرداری نیز نقش مهمی در تصمیم گیری او دارد.

«راستش انتخاب یک نقش به جایی که فیلمبرداری می شود هم وابسته است . من نقش‌هایی را انتخاب کرده ام که در یک لوکیشن عجیب و غریب فیلمبرداری می‌شدند و فکر می کردم آن مکان زندگی من را تغییر می دهد. یک فیلم در آفریقا قبلا بازی کردم و زندگی من را تغییر داد.»