بایگانی‌ها

بازگشت پناهندگان به صحنه

بازگشت پناهندگان به صحنه
بازگشت پناهندگان به صحنه

 

استیون دالدری با همراهی جاستین مارتین بار دیگر نمایش «جنگل» را کارگردانی می‌کنند که سال ۲۰۱۸ در سالن تئاتر سنت آن ورهاوس در «آف-برادوی» روی صحنه برده بودند.

 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «جنگل» با گروه بازیگرانی روی صحنه می‌رود که سال 2018 نمایش را اجرا کردند.  امر حاج احمد در نقش راوی داستان سفی،بن ترنر در نقش سالار، معین قبشه در نقش امید، یاسین مرادی در نقش حمید و جاناتان نیاتی در نقش محمد و دومینیک روان در نقش درک و محمد سرار در نقش عمر روی صحنه خواهند رفت.

نمایشنامه «جنگل» نوشته جو رابرتسون و جو مورفی است و روایتگر داستان مهاجران و پناهجویانی در کمپ «جنگل» در شهر کاله در فرانسه است که در انتظار فراهم آمدن شرایط مناسب برای رساندن خود به انگلستان هستند. پناهندگان اقامتگاه موقت را به جامعه‌ای خاص با رستوران‌ها، مغازه‌ها، مدرسه، کلیسا و… تبدیل کردند.

استیون دالدری متولد 1960، کارگردان انگلیسی تئاتر و سینما و تهیه‌کننده فیلم است. او برنده جایزه‌های مختلف سینمایی از جمله گلدن گلوب و بفتا است و تاکنون سه بار نامزد جایزه اسکار شده است. دالدری با کارگردانی فیلم ساعت‌ها (نامزد ۹ جایزه اسکار) در سال ۲۰۰۲، به شهرت زیادی رسید. از دیگر فیلم‌های ساخته او می‌توان به هشت، بیلی الیوت، فوق العاده بلند و بیش از حد نزدیک و زباله اشاره کرد

نمایش «جنگل» از هجدهم فوریه تا نوزدهم ماه مارس (29 بهمن تا 28 اسفند 1401) در سالن سنت آن ورهاوس روی صحنه خواهد بود. پس از پایان اجرا در «آف برادوی»، این نمایش قرار است در شهر واشنگتن هم روی صحنه برود.

منبع:پلی بیل