بایگانی‌ها

آل پاچینو جن‌گیر شد/ یکی از عجیب‌ترین داستان‌های تسخیرشدگی تاریخ آمریکا

همکاری آل پاچینو با پدیدآورنده سریال «کارآگاهان حقیقی»
همکاری آل پاچینو با پدیدآورنده سریال «کارآگاهان حقیقی»

▪️آل پاچینو در فیلم ترسناک با موضوع جن‌گیر مقابل دوربین می‌رود. او همراه با دن استیونس برای «آیین/“The Ritual”« به کارگردانی دیویل میدل قرارداد بسته است. کمپانی XYZ Films پخش جهانی فیلم را خریده و تاریخ اکران سال آینده میلادی است. «آیین» در بازار فیلم کن که چند روز دیگر در حاشیه جشنواره کن برپا می‌شود، به خریداران عرضه خواهد شد.

🔹فیلم‌نامه نوشته میدل و انریکو ناتالی است. داستان برگرفته از رویدادی واقعی نوشته شده و درباره دو کشیشی است که یکی از آن‌ها با بازی استیونس نسبت به ایمان خود تردید پیدا می‌کند و دیگری(پاچینو) با گذشته پرفراز و نشیب خود دست به گریبان است. آن‌ها باید مشکلات خود را پشت سر بگذارند تا بتوانند زن جوان تسخیرشده‌ای را طی چند فرآِیند خطرناک جن‌گیری کنند. فیلم تصویری از ماجرای اما اشمیت است که به نام آنا اکلند شهرت دارد. این زن آمریکایی از چهارده سالگی نشانه‌هایی از تسخیر شدگی را از خود نشان داد و چهل و شش ساله بود که آخرین مراحل جن‌گیری توسط کشیشان در نیمه اول قرن بیستم روی او انجام شد. پرونده اما یکی از مستندترین ماجراهای واقعی جن‌گیری در تاریخ آمریکا است.

🔹آل پاچینو به چند پروژه جدید متعهد شده است:«مودی» به کارگردانی جانی دپ درباره آمادئو مودیلیانی یکی از آن‌هاست. استیونس در حال حاضر فیلم «گودزیلا و کونگ» را روی پرده دارد. آخرین فیلم میدل «کشتن کنت چمبرلین/The Killing of Kenneth Chamberlain,» سال 2019 اکران و با استقبال و تحسین منتقدان روبرو شد. او بازیگر، تهیه‌کننده و تدوینگر فیلم نیز بود.