بایگانی‌ها

باچان:اسیر شدیم!

درخواست فوق ستاره سینمای هند از مردم جهان
درخواست فوق ستاره سینمای هند از مردم جهان

دنیای تصویرآنلاین-آمیتاب باچان پس از آنکه به خانه خود منتقل و تست کرونای او منفی شد، حالا خودش را درخانه قرنطینه کرده است.
او سه هفته به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 در بیمارستان بستری بود، پسرش آبیشک باچان هنوز در بیمارستان تحت درمان است.
باچان درباره شرایط فعلی خود در صفحات مجازی نوشت:« من با اینکه بعد از آزمایش منفی در خانه هستم … اما در خانه در قرنطینه انفرادی خودم را حبس کرده ام .. چرا؟ .. چون دنیای پزشکی برای مشاوره به بیمار بهبودیافته از کووید-19در مورد رفتارهای مورد نیاز آنها مطمئن نیستند. آنها می گویند آنتی بادی هایی در سیستم های ایمنی ما به وجود آمده که مانع از بروز دوباره بیماری می شوند. اما موارد متعددی وجود داشته است که با وجود همه پارامترهای دیگر بیماری دوباره عود کرده است.»
.
« آیا ما قادر به درک این معضل پزشکی هستیم که نه تنها یک جامعه یا منطقه با آن روبرو است … بلکه معضلی است که کل جهان را تحت تأثیر قرار داده است؟ .. و هنوز هیچ چیز قطعی و مشخصی در مورد چگونگی درمان ، حل و فصل این بیماری یافت نشده است. … دستها بسته است .. چه کاری می توان انجام داد!؟ تقریباً مثل این است که ما را بخاطر باج گیری اسیر کرده باشند. هیچ پولی از هیچ منبعی یا فردی که بخاطرش اسیر شدیم نمی آید. و هر آنچه برای آزادی ما از اسارت لازم است، نمی رسد!!! »