بایگانی‌ها

رقابت سه ملکه نت‌فلیکس

رقابت سه ملکه نت‌فلیکس
رقابت سه ملکه نت‌فلیکس

در شب کریسمس امسال سه بازیگری که نقش سه «ملکه‌» مختلف را در نت‌فلیکس بازی کرده بودند مقابل هم ظاهر شدند. در این برنامه دانیل کریگ نیز حضوری غافلگیرکننده داشت.
شبکه بی‌بی‌سی به مناسبت کریسمس یک پانتومیم مجازی «سیندرلا: پانتومیم طنز خیریه برای کریسمس» (Cinderella: A Comic Relief Pantomime for Christmas) با حضور ستارگان سینما و تلویزیون از جمله الیویا کولمن، آنیا تیلور-جوی، کلر فوی و هلنا بونهام-کارتر و…برگزار کرد.

این برنامه یک ساعته برای جمع‌آوری کمک مالی برگزار می‌شد. فوی در دوفصل اول مجموعه «تاج» نقش ملکه الیزابت دوم را بازی کرد او در میانه های برنامه مقابل دوربین ظاهر شد.
دانیل کریگ در این برنامه نقش ویزی جف، اسب را بازی کرد. هلنا بونهم کارتر با اولیویا کولمن پس از مدتها همبازی شد .این دو در «تاج» همکار بودند.

به گزارش دیلی میل در این برنامه کلر فوی خواست سرگذشت سیندرلا را تعریف کند که کولمن بازیگر نقش نامادری سیندرلا میان حرف او پرید و بلند گفت: «هی فوی، نمی‌تونی نقش دیگران رو برای خودت برداری!»
فوی در پاسخ گفت «اوه، اما خوبه که شما آن نقش _ملکه در سریال «تاج»_ رو از من گرفتی ، مادام!» کولمن جواب داد: «بله،. نامادری منم، و ملکه هم هستم. کنار بیا با موضوع.»
کولمن در دو فصل اخیر «تاج» نقش «ملکه الیزابت دوم» را بازی کرده است.

سپس تام هالندر میانجی گری کرد و گفت: « ببینید این یک پانتومیم خیریه است، نه مسابقه‌ی انتخاب بهترین ملکه‌ در نت‌فلیکس!»

آنا تیلور-جوی که اخیراً در سریال پربیننده «گامبی وزیر » که با تحسین منتقدان روبه رو شده ایفای نقش کرده، گفت «همه می دونیم، چه کسی برنده این رقابت خواهد شد. مات.»

فیلمنامه این برنامه را برادران داوسون نوشتند و بنیان گذار صندوق خیریه Comic Relief ریچارد کرتیس است . این برنامه برای جمع آوری پول برای این سازمان اجرا شد. این سازمان برای مبارزه با گرسنگی، تنهایی و… تاسیس شده است.

برنامه با کمک اپلیکیشن زوم اجرا شده است.