بایگانی‌ها

گلشیفته فراهانی مقابل ماریون کوتیار

گلشیفته فراهانی مقابل ماریون کوتیار
گلشیفته فراهانی مقابل ماریون کوتیار

گلشیفته فراهانی مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز به بهانه نمایش مجموعه «هجوم» انجام داده است. او در این مصاحبه می گوید :«من یکی از آن دایناسورهایی بودم که به سینما خیلی وفادار بود.هیچ‌وقت هیچ پیشنهادی را (برای بازی در تلویزیون)جدی نگرفتم، چون می‌خواستم سینما را زنده نگه دارم.»» در ادامه حضور در مجموعه «هجوم» را خارق العاده ترین تجربه تمام زندگی خود توصیف می‌کند.

.
از پروژه های بعدی گلشیفته فراهانی می‌توان اشاره کرد به همکاری با ماریون کوتیار در فیلمی از آرنو دپلشین و حضور در قسمت دوم «خارج‌سازی» .
.

جیم جارموش کارگردان «پترسون» در وصف گلشیفته فراهانی در این مصاحبه چنین می‌گوید:«من حضور او را دوست دارم. شیفته چشم های شیطون و بازیگوشی او هستم. او از روحیه مثبتی به عنوان یک فرد برخوردار است. »
.
گلشیفته فراهانی در بخشی از این مصاحبه درباره چالش‌های پیشروی خود برای حضور در تلویزیون می‌گوید:«چالش‌ها خیلی چیزها بودند. من در این فکر بودم که اپل (کمپانی تهیه‌کننده)برای چند سال آینده صاحب من خواهد شد ، خدا می داند چند سال دیگر.همچنین چالش‌های عملی هم بود، مانند این که ما همه فیلمنامه ها را نداشتیم – فقط با دو قسمت اول شروع کردیم و بقیه قسمت‌ها را نداشتیم. نمی توانستم تصور کنم که چگونه می توانند بدون داشتن فیلمنامه کامل پروژه ای را شروع کنند. آنها باید واقعاً مرا آرام می کردند زیرا می گفتم: “این چیزی که از من می خواهید انجام دهم کمی دیوانه کننده است.»