بایگانی‌ها

آغاز مذاکره برای جیمزباند جدید

بازنویسی کتاب‌های جیمزباند
بازنویسی کتاب‌های جیمزباند

به گفته پاملا عبدی، رئیس کمپانی مترو گلدوین مه‌یر، مبارزه برای جانشینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند «بسیار باز است».

پاملا که به‌عنوان مدیر کمپانی مشغول فعالیت است، فاش کرد که استودیو با باربارا بروکلی و مایکل جی. ویلسون، تهیه‌کنندگان جیمزباند، «گفت‌وگوهای اولیه‌ای» را انجام دادند در مورد اینکه چه کسی جایگزین دنیل می‌شود. دنیل کریگ در فیلم اخیر جیمزباندی«زمانی برای مردن نیست» نقش باند را وداع گفت.

او به هالیوود ریپورتر گفت: «مبارزه کاملاً باز است. ما صحبت های اولیه با باربارا و مایکل داشتیم، اما می‌خواستیم دنیل آخرین وداع خود را انجام بدهد.»

ادریس البا به عنوان یکی از گزینه‌های نقش معرفی شده است، اما اخیراً گزارش شده است که ستاره «لوتر» در حال مذاکره اولیه برای بازی در نقش یک شخصیت منفی در فیلم‌های باند بوده است.

یک منبع به روزنامه سان گفت: «ادریس مذاکرات غیررسمی با استودیو داشته است و به او گفته شده که اگر مایل باشد در فیلم بعدی باند نقشی برای او هست.»

«او شخصیت باند نخواهد بود، اما آنها میزان کشش و احترامی را که او به پروژه دارد تشخیص می‌دهند، و می‌خواهند با او روی یک شخصیت کاملاً بکر برای قسمت بعدی کار کنند.»

«هنوز روزهای اولیه مذاکرات البا است، اما به نظر می رسد که نقش او یک شرور باشد.»

ادریس قبلاً گفته بود که از فرصت بازی در نقش باند استفاده خواهد کرد، اما نگران است که واکنش عمومی بیشتر بر قومیت او متمرکز شود تا مهارت او در بازیگری‌.