بایگانی‌ها

از خالق تا بازیگر خبرساز «بازی تاج و تخت»

از خالق تا بازیگر خبرساز «بازی تاج و تخت»
از خالق تا بازیگر خبرساز «بازی تاج و تخت»

با پایان یافتن بخش عمده فیلمبرداری فصل جدید «بازی تاج و تخت»، موج لو رفتن اخبار و انتشار شایعات از سر صحنه این سریال هم فروکش کرده. اما هنوز خالق مجموعه رمان «نغمه‌ای از یخ و آتش» و بازیگران سریال خبرساز اند.

طرفداران «بازی تاج و تخت» شش سال است که منتظر انتشار کتاب جدید «بادهای زمستان» از سوی جی. آر. آر مارتین هستند. مارتین اخیرا اعلام کرده که در نوشتن پیشرفت داشته ولی نه به اندازه کافی و احتمال می‌دهد که کتاب امسال بیرون بیاید. البته خودش اشاره کرده که همین حرف را سال پیش هم زده بوده! این در حالی است که داستان سریال «بازی تاج و تخت» در فصل ششم و هفتم از رمان‌های چاپ شده پیش افتاده است.

هم‌چنین پیتر دینکلیج که با ایفا کردن نقش تیریون لنیستر به یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین بازیگران حال حاضر دنیا تبدیل شده، قرار است که در قسمت بعدی «اونجرها« حضور داشته باشد. هنوز نقش دینکلیج در «اونجرها: نبرد بی‌نهایت» رسما تایید نشده اما گفته می‌شود که با او برای ایفای نقش اوتوی واچر مذاکره شده است. واچرها یا ناظران نژادی فضایی عجیب و غریبی در دنیای مارول اند که کارشان نظارت بر ایعاد مختلف جهان هستند.

جالب اینجا است که پیش از این دینکلیج در اقتباس دیگری از کامیک‌های مارول حضور داشته و در «اکس-من: روزهای گذشته آینده» استودیوی فاکس نقش منفی داستان را ایفا کرده است. سوفیا ترنر و جیسون موموا دیگر بازیگران مشهور این سریال هستند که پیشتر در فیلم‌های ابرقهرمانی حضور پیدا کرده اند.