بایگانی‌ها

دامبو جان می‌گیرد!

دامبو جان می‌گیرد!
دامبو جان می‌گیرد!

بعد از موفقیت فیلم‌هایی چون «کتاب جنگل»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «سیندرلا» و «ملفیسنت»، دیزنی با جدیدت بیشتری در تلاش برای ساخت فیلم‌های زنده بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک این استودیو است. به زودی شاهد به نمایش در آمدن نسخه سینمایی «دیو و دلبر» خواهیم بود و پروژه‌هایی مانند «شیرشاه» هم در نوبت تولید قرار دارد.

یکی از پروژه‌های قدیمی دیزنی که خبرها و شایعات مختلف درباره به تولید رسیدن آن  از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسد اقتباس سینمایی تازه از «دامبو» است. فیلمی که تیم برتون می‌خواهد آن را کارگردانی کند و حالا خبر رسیده که با ویل اسمیت هم برای حضور در این فیلم مذاکره شده است. علاوه بر آن استودیو در نظر دارد که نقش منفی فیلم را هم به تام هنکس بسپارد.

هنوز مشخص نیست که چه نقشی به این ستاره‌ی محبوب خواهد رسید و تولید فیلم از چه زمانی آغاز خواهد شد. برتون پیش از این نسخه سینمایی زنده «آلیس در سرزمین عجایب» را ساخته که موفقیت آن آغازگر موج بازسازی انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی شد. اسمیت و هنکس هر دو درگیر پروژه‌های دیگری هم برای سال‌های آینده هستند و مشخص نیست که امکان همکاری با تیم برتون را پیدا خواهند کرد یا نه.