بایگانی‌ها

بازی موش و گربه/اطلاعات تازه از پروژه جدید لین رمزی

▪️فیلم جدید لین رمزی،“Stone Mattress براساس داستانی از مارگارت اتوود به همین نام است که در مجموعه کتابی از داستان‌های کوتاه او به چاپ رسیده و به فارسی نیز با نام «داماد یخ‌زده» ترجمه شده است.

🔹جولین مور و ساندرا اوه قرار است نقش‌های اصلی فیلم را برعهده داشته باشند . کایل چندلر بازیگر جدیدی است که به آن‌ها پیوسته است. جولین مور در گفت‌وگوی تازه‌ی عنوان کرد که اگر همه‌چیز براساس برنامه‌ریزی پیش برود، فیلمبرداری ماه‌های پایانی سال شروع می‌شود.

🔹گفته‌اند که فیلم یک تریلر انتقامجویانه است که در کشتی تفریحی اتفاق می‌افتد. رمزی فیلمنامه را «با ظرافت نوشته شده» توصیف کرده است و در حال حاضر مشغول پیدا کردن لوکیشن است. ظاهرا فیلمبرداری در قطب خواهد بود. داستان درباره ورنا (جولین مور) است که در یک کشتی تفریحی لوکس در قطب شمال مسافر است.در این کشتی او با دو شخصیت آشنا می‌شود ، گریس زنی جذاب و خونگرم(ساندرا اوه) و باب مردی مرموز و خجالتی که در میانه شصت سالگی است و تنها وارث تجارت خانوادگی خود است.

🔹لین رمزی پیشتر گفته بود که « فیلم بسیار دشواری برای فیلمبرداری است چون محل وقوع داستان یک کشتی تفریحی در قطب است. عناصر بسیار فراوانی وجود دارد. فقط در یک بازه زمانی محدود می‌توانیم فیلمبرداری کینم… باید به قطب برویم و بخش‌های از یخ‌‌ها در بعضی از جاها دارند آب می‌شوند.بنابراین کار پیچیده ی است.»

🔹لین رمزی فیلم جدیدش را بازی موش و گربه میان دو زن توصیف کرده است. مور نقش یک روانپریش با انگیزه روشن دارد. او می‌تواند لحن کمدی تلخی به داستان بدهد.رمزی می‌خواهد داستان طنز تلخ اتوود را داشته باشد. از دیگر پروژه‌های رمزی می‌توان اشاره کرد به «Polaris» با بازی واکین فینکیس و رونی مارا و فیلم «عشق من را بکش» با بازی جنیفر لورنس که هنوز به تولید نرسیده است.