بایگانی‌ها

فیلم محبوب دیوید فینچر در اروپا

فیلم محبوب دیوید فینچر در اروپا
فیلم محبوب دیوید فینچر در اروپا

▪️ماه گذشته در مراسم چهل و هشتمین دوره سزار دیوید فینچر جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد. به نظر می‌رسد او که فیلم تازه‌اش در مرحله فنی به سر می‌برد، موضوع را جدی گرفته و تمام نامزدهای بهترین فیلم سزار را تماشا کرده است از «تا ابد جوان» گرفته تا «شب دوازدهم» و «معصوم».

تنها فیلمی که فینچر مورد تحسین قرار داد از میان نامزدهای سزار فیلم آلبرت سرا، «آرامش/Pacifiction » بود. ستاره فیلم توانست برنده جایزه سزار بهترین بازیگر مرد  شود. او، بونوآ ماژیمل به سایت آلوسینه گفت که به ضیافت شامی با حضور برد پیت و دیوید فینچر رفت و با برد پیت و فینچر چند کلمه  صحبت کرد. «برد پیت به من گفت که دیوید خیلی سخت گیر است. در بیست سال گذشته فقط پنج بار دیدم که از تماشای فیلمی خوشحال باشد. یعنی او هر فیلمی را نمی پسندد.اما فیلم آرامش را واقعا دوست داشت.»

معمولا فینچر درباره فیلمهایی که تحسین می کند حرف نمی زند. فیلم «آرامش» درباره رمان‌نویس موفقی در جزیره تاهیتی  فرانسه، مترجم و کارمند دولت فرانسه، می‌شود. او کم‌کم به سمت تشکیلات سطح بالا می‌رود و همچنین به صورت پنهانی با مردم محلی حشر و نشر پیدا می‌کند. بازیگران فیلم عبارتند ازبونوآ ماژیمل، مارک سوزینی، الکساندر ملو.