بایگانی‌ها

بخاطر فیلم‌های بد کارگردان شدم

بخاطر فیلم‌های بد کارگردان شدم
بخاطر فیلم‌های بد کارگردان شدم

فیلم تازه اولیویا ویلد، «نگران نباش عزیزم/Don’t Worry Darling» در جشنواره ونیز برای نخستین بار به نمایش در خواهد آمد.
هری استایلز و فلورانس پیو بازیگران نقش اصلی فیلم هستند. در گفت وگو با مگی جیلنهال ، اولیویا ویلد از چرایی رو آوردن به کارگردانی گفت.
او توضیح داد که تجربیات بازیگری قابل فراموشی او رویکردش پشت دوربین را شکل داد.
.
وایلد می گوید:« من در تعدادی فیلم واقعا بد ایفای نقش کرده ام.من این نقش‌ها را بازی کردم تا تمام داستان‌های احتیاطی را یاد بگیرم که به من کمک می‌کرد تا خودم را به عنوان یک کارگردان تعریف کنم: هرگز با چه روشی با گروه تولید صحبت نمی‌کنم، با چه روشی هرگز با بازیگران صحبت نمی‌کنم، با چه سبک و سیاقی هرگز برای فیلمی برنامه‌ریزی نمی‌کنم. همه اینها ناشی از آن تجربیات بد است.»
.
اولیویا به یاد آورد که چگونه همکاری با مارک دوپلاس در فیلم ترسناک «اثر لازاروس» در سال 2015 تأثیر ماندگاری بر تکامل او در کارگردانی گذاشت.
وایلد گفت:«به یاد دارم که سال ها پیش این فیلم ترسناک کوچک را با مارک دوپلاس کار کردم و او بشدت از برنامه واقعا وحشتناکی که ما داشتیم درک داشت.

“فیلم به دلیل همه این دلایل به ظاهر اجتناب ناپذیر بسیار چالش برانگیز بود، بنابراین من به کابین برگشتم و می خواستم دیوانه وار با مارک صحبت کنم و مارک گفت: تا زمانی که فیلمی را کارگردانی نکنی، واقعاً نمی توانی بفهمی که چقدر سخت است. مستقیم برو، برو تولید کن، و بعد متوجه می شوی، و او درست می گفت.»