بایگانی‌ها

ستاره‌ای بدرخشید

ستاره‌ای بدرخشید
ستاره‌ای بدرخشید

به نظر می‌رسد لوکا گوادانینو به ساخت فیلم‌های خوب بازگشته است. «استخوان‌ها و همه» مورد علاقه روزنامه تلگراف، پیتر بردشا(گاردین) بوده است. پیتر بردشا پنج ستاره از پنج به فیلم داده است. منتقد هالیوود ریپورتر نیز فیلم را پسندید. مجله توتال فیلم به فیلم چهار از پنج امتیاز داد. مجله اسکرین دیلی فیلم را دوست داشت.

.
ریویوهای دیگر را منتقدان آزاد در سایت‌هایی مانند ایندی‌وایر نوشتند .بی بی سی نمره محافظه‌کارانه سه از پنج به فیلم داد. سایت کولایدر نمره ب به فیلم داده است . نقدهای منفی را ورایتی و ونیتی فیر روی فیلم نوشتند.

اما تیموتی شالامی بازیگر تحسین‌شده «استخوان‌ها و همه» است.نقدهای خیلی خوبی یا بهتر است بگویم بهترین نقدها را برای این فیلم روی بازیش نوشتند.

اوون گلایبرمن در ورایتی می‌نویسد:«تیموتی شالامی و تیلور راسل در فیلم جاده‌ای پرپیچ و خم با موضوع آدم خواری از لوکا گوادانینو با هم زوج می شوند.
در فیلم‌های خون‌آشام، از «نوسفراتو» گرفته تا فیلم‌های «گرگ و میش» و «فقط عاشقان زنده ماندند»، خون‌مکیدن معمولاً چیزی فراتر از خون‌مکیدن است – خون آشامی درباره روابط، اعتیاد، قدرت است – و به همین دلیل است که رویداد اصلی در یک فیلم خون آشامی نباید منظره واقعی تماشای فرو رفتن نیش هایی باشد که گوشت انسان را پاره می کند.ظرافت ژانر در این است که گستره‌ای استعاری می‎سازد. «استخوان‌ها و همه»، فیلم جاده‌ای لوکا گوادانینو در مورد چند روح گمشده است که اتفاقا آدم‌خوار هستند (این فیلم از رمان کامیل دی آنجلیس اقتباس شده است)، فیلمی است که در آن شخصیت‌ها بسیار شبیه به خون‌آشام‌ها رفتار می‌کنند. آنها با جامعه ترکیب می شوند، اما واقعاً نژادی متفاوت هستند، با توانایی بوییدن گوشت تازه (و یکدیگر) و میل شدید به “تغذیه” دارند.ممکن است به نظر برسد «استخوان‌ها و همه» نوعی فانتزی ترسناک است، و زمانی که فیلم توسط کمپانی مترو گلدوین مه‌یر در آخر هفته تعطیلات شکرگزاری اکران می‌شود بهترین شانسی که در باکس آفیس خواهد داشت، احتمالاً عرضه آن به عنوان یک فیلم ترسناک است.»