بایگانی‌ها

تام کروز دیکتاوری بددهن است

تام کروز دیکتاوری بددهن است
تام کروز دیکتاوری بددهن است

هالیوود از انتشار فایل صوتی اعتراض تام کروز به عوامل «مأموریت غیرممکن 7» حمایت کرد، اما لیه رمینی به تام کروز بخاطر این ویدیو حمله کرد.
او قبلا در مستند «ساینتولوژی و عواقب آن » به فرقه‌ی ساینتولوژی انتقاد کرده بود. کروز یکی از اعضای این فرقه است.
رمینی مقاله‌ای در سایت «آندرگراند بانکر» منتشر کرد و نوشت که جاروجنجال کروز یا به قول رمینی «جنجال دیوانه‌وار» او صرفا جنبه‌ تبلیغاتی داشته است.
در این مقاله او کروز را «یک دیکتاتور بددهن درست مثل استادش دیوید میسکویج (رهبر فرقه ساینتولوژی) خواند
او نوشت: «برای تام کروز عوامل فیلم اهمیت ندارد؛ همه‌ این کارها تبلیغاتی است. تام به ارزش‌های خانواده باور ندارد. یعنی همه گول او را خوردند برای من باورکردنی نیست. شرط می‌بندم متن سخنرانی را برای او از قبل نوشته بودند و دستیارانش در فرقه ساینتولوژی آن را ضبط و منتشر کردند. اینکه چنین بازیگر ثروتمندی با این قدرت عظیم با گروه فیلم به این شکل برخورد کند نشانه‌ی ضعف یک شخصیت عمیقاً آشفته است.»

رمینی در ادامه نوشت: «به نظر می‌آید از نظر تام کروز هالیوود بدون کمک او نمی‌تواند فیلم بسازد. بیان چنان صحبت‌هایی نشان می‌دهد که او خود را دارای هویت خدا-گونه می‌داند، همان‌گونه که ساینتولوژی به او چنین چیزی را گفته. در حقیقت اهالی هالیوود براساس پروتکل بهداشتی فعالیت می‌کنند. هر کسی که مشغول به کار باشد این را می‌داند. تام کروز کننده شیوه ساخت فیلم ها نیست ،اما ظاهر او چنین تصوری را دارد.»