بایگانی‌ها

تصاویر تازه از «سکوت»، خبرهای جدید از «مرد ایرلندی»

تصاویر تازه از «سکوت»، خبرهای جدید از «مرد ایرلندی»
تصاویر تازه از «سکوت»، خبرهای جدید از «مرد ایرلندی»

هر فیلمی از مارتین اسکورسیزی در سینما برای علاقه‌مندان سینما یک اتفاق مهم به حساب می‌آيد. امسال شاید نمایش «سکوت» خواهیم بود، فیلمی که اسکورسیزی چند دهه در تلاش برای ساخت آن بود و بالاخره موفق شد تا اقتباس از  رمانی معروف با همین نام درباره‌ی چند کشیش مسیحی در ژاپن قرن هفدهم را جلوی دوربین ببرد. فیلمی که نقش‌های اصلی آن را اندرو گارفیلد، آدام درایور و لیام نیسن بر عهده دارند.

تاکنون تصاویر محدودی از «سکوت» منتشر شده و اولین تریلر رسمی آن هم‌زمان با نمایش فیلم «ورود» ساخته دنی ویلنوو در هفته‌های آینده پخش خواهد شد. اما ساعاتی قبل سه تصویر تازه از فیلم منتشر شده است.

هم‌چنین اسکورسیزی این روزها مشعول کار بر روی یکی دیگر از پروژه‌های قدیمی خود است. پروژه‌ای که قرار بود اولین همکاری او با آل پاچینو را رقم بزند. فیلمنامه را استیو زیلیان بر اساس کتابی درباره فرانک شیرن، تبه‌کار معروف ایرلندی تبار نوشته و نام رابرت دنیرو و آل پاچینو به‌عنوان بازیگران اصلی فیلم هنوز مطرح است اگرچه هنوز توافق رسمی با هیچ بازیگری تایید نشده و جو پشی و هاروی کایتل هم حضور خود در این فیلم رد کرده اند.

«مرد ایرلندی» برای نمایش در سال 2018 آماده خواهد شد. تصاویر جدید و با کیفیت از «سکوت» را می‌توانید در دنیای تصویر آنلاین ببینید.