بایگانی‌ها

تعهد لیدی گاگا

تعهد لیدی گاگا
تعهد لیدی گاگا

سلما هایک می گوید تعهد لیدی گاگا در بازیگری خیره کننده است طوری که در زندگی خود دونفر مانند او دیده است.
.
سلما هایک و لیدی گاگا در «خانه گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات همکاری کردند.
در فیلم جدید ریدلی اسکات لیدی گاگا نقش پاتریزیا رجیانی را بازی می‌کند که طراح قتل نوه گوچی بزرگ و همسر سابقش مائوریزیو گوچی با بازی آدام درایور می‌شود.
سلما هایک و لیدی گاگا قبل از شروع فیلمبرداری فیلم با یکدیگر همکاری و تعامل را شروع کردند.
سلما هایک درباره گاگا می گوید:«ما تلفنی داشتیم حرف می زدیم و او تبدیل به پاتریزیا شده بود….لهجه‌اش عالی بود.فکر می‌کنم برای سکانس هایی که حتی در فیلم نیست،ما خوش گذراندیم، لیدی گاگا بی نهایت حرفه‌ای است.بی صبرانه منتظر رفتن سرصحنه بودم.واقعا نمی توانستیم صبر کنیم تا سرصحنه برویم و نقش های مان را بازی و مقابل یکدیگر حضور پیدا کنیم.»
.
«خانه گوچی» بازگشت سلما هایک به سینما پس از بیماری کووید-19 او بود که سلما هایک در روزهای ابتدایی همه گیری به آن مبتلا شد و روزهای سختی را گذراند.
هایک می گوید« خانه گوچی پیشنها دکاملی برای بازگشت بود.»
.
هایک درباره گاگا ادامه می دهد:« فوق العاده با استعداد ، فوق العاده باهوش است. و علاوه بر همه اینها ، توانایی های دیگری دارد که هر بازیگر درخشانی ندارد ، که خوب لهجه را یاد می گیرد. » هایک می گوید. “البته ، او گوش شگفت انگیزی دارد. بداهه پردازی فوق العاده است . همه بازیگران چنین ویژگی هایی را ندارند. او واقعاً در قالب شخصیت فرو می رود. سطح تعهد او – من فقط شاید یکی دو بار دیده ام که کسی به کاراکتر مانند او متعهد است. و گاگا همچنین یک هم تیمی عالی است. »

هایک همکاری با ریدلی اسکات را هم یک رویا می داند.