بایگانی‌ها

جنیفر لارنس مقابل دوربین لین رمزی

حضور جنیفر لارنس در کمدی بزرگسالانه
حضور جنیفر لارنس در کمدی بزرگسالانه

▪️لین رمزی تایید کرد که فیلم بعدی او «بمیر،عشق من/Die, My Love» با بازی جنیفر لارنس خواهد بود. با وجودی که اخیرا جولین مور اشاره کرده بود که لین رمزی در ماه‌های پایانی سال فیلمبرداری “Stone Mattress” را شروع می‌کند اما احتمالا «بمیر، عشق من» فیلم بعدی لین رمزی خواهد بود.

 

🔹رمزی در مرکز فیلم آیسلندیک به ورایتی گفت که سه فیلم‌نامه آماده دارد اما اولین فیلمی که می‌سازد، «بمیر، عشق من» با جنیفر لارنس خواهد بود. «بمیر، عشق من» رمانی به قلم آریانا هارویچ آرژانتینی است و داستانی خیره کننده دارد که در فرانسه اتفاق می‌افتد و درباره زنی است که با زندگی زناشویی و مادرانگی دچار دیوانگی می‌شود. مارتین اسکورسیزی تهیه‌کننده «بمیر، عشق من» خواهد بود.

🔹جنیفر لارنس پیشتر خواندن رمان را شبیه خواندن درباره سیلویا پلات توصیف کرد به خصوص زنی است که پس از زایمان دیوانه می‌شود. دیگر پروژه‌های رمزی شامل «پولاریس/“Polaris» با بازی واکین فینیکس و رونی مارا و «Stone Mattress» با بازی جولین مور، ساندرا اوه می‌شود. رمزی به ورایتی گفت که چهارمین فیلم‌نامه را به صورت مشترک نوشته که نامش “Hierarchies است. اما توضیح بیشتری نداد.