بایگانی‌ها

حمایت پریانکا چوپرا از مرد میمونی

پریانکا چوپرا: لورن الگوی من است
پریانکا چوپرا: لورن الگوی من است

پریانکا چوپرا از بازیگر هالیوودی هندی تبار دو پاتل ستایش کرد که برای نخستین بار با تریلر اکشن «مرد میمونی/Monkey Man» کارگردانی را تجربه کرده است. دو پاتل بازیگری است که با «میلیونر زاغه‌نشین» ساخته دنی بویل به چهره معروف تبدیل شد.

🔹چوپرا همانند دو پاتل به هالیوود رفته و علاوه بر بازیگری تهیه‌کننده هست. او در استوری اینستاگرام کلیپی از «مرد میمونی» را به اشتراک گذاشت و نوشت «آفرین دو پاتل با استیکر تشویق. چه نخستین تجربه فیلمسازی چشمگیری.» چوپرا بازیگران هندی فیلم را «تگ» کرد که شامل سوبهیتا دولیپال،پیتوباش، ماکاراند دشپانده و وینیت کومار شارما می‌شود که برای اولین بار در یک فیلم هالیوودی ایفای نقش کرده‌اند. او همچنین بازیگر اهل آفریقای جنوبی شارلتو کوپلی و جردن پیلی-تهیه‌کننده- را «تگ» کرد.

🔹پریانکا چوپرا مشغول بازی در فیلمHeads of State اثری کمدی در کنار ادریس البا و جان سینا است. او همچنین قرار است در فیلم بالیوودی «جی لی زارا »نیز ایفای نقش کند.

🔹«مرد میمونی» درباره مرد جوانی با بازی دو پاتل است که پس از مرگ مادرش خودش را موظف می‌کند که به دنبال اجرای عدالت برود. رهبران فاسد سبب مرگ مادر او شدند. در مسیر انتقام او قهرمانی برای مظلومان و ستمدیدگان می‌شود و تبدیل به «مرد میمونی/Monkey Man» می‌شود. داستان برگرفته از داستان اسطوره‌های هندی به خصوص «هانومان» سردار است.