بایگانی‌ها

خبرهایی از چند بتمن!

خبرهایی از  چند بتمن!
خبرهایی از چند بتمن!

سی سال پس از اینکه مایکل کیتون ردای بتمن را در سال 1992 در «بازگشت بتمن» به تن کرد، در فیلم «فلش» (تاریخ نمایش 23 ژوئن 2023 ) در نقش شوالیه تاریکی ظاهر شد.
در رویداد سینمایی سینما-کان مدیران استودیوها و سینماداران بخشی از فیلم «فلش» را دیدند که در آن ازرا میلر در نقش بری آلن یا همان فلش ایفای نقش کرده است. نقش سوپرگرل را ساشا کیل ایفا می‌کند. در بخشی از فیلم که به نمایش در آمد، در مخفی کتابخانه گشوده می‌شود و اتاقی پر از لباس بتمن نمایان می‌شود. کمی بعد فلش و سوپرگرل ، بتمن (مایکل کیتن) را بکار می گیرند تا باهم به ماجراجویی جهانی موازی بروند. ماجراجویی که نسخه های مختلفی از کاراکترهای دی سی را به نمایش می گذارد.
بری می پرسد:«آماده ای؟» دوربین با حرکت پن روی شخصیت بروس وین(بتمن) تمرکز می‌کند. که نقاب ندارد و لباس بتمن را برتن دارد..در فیلم «فلش» بن افلک نیز در نقش بتمن و مایکل شانون در نقش ژنرال زد برمی گردند.
.
گفتنی است که بازیگر نقش اصلی فیلم ازرا میلر دچار مسائل قانونی شده است .چند هفته پیش در هاوایی به دلیل سورفتار دستگیر شد. هفته گذشته پشت چراغ قرمز او را دوباره دستگیر کردند و آزاد شد. اتهام دیگر او پرتاب صندلی وبرخورد صندلی به پیشانی یک زن در یک مهمانی هم است.

از سوی دیگر رابرت پتینسون با قسمت دوم «بتمن» بازمی‌گردد
.
ادامه فیلم جدید «بتمن» به کارگردانی مت ریوز با بازی رابرت پتینسون در نقش اصلی ساخته می‌شود. به گزارش ورایتی کمپانی برادران وارنر در رویداد کامیک کان اعلام کردند که قصد دارند قسمت دوم «بتمن» را بسازند.


مت ریوز کارگردانی و نویسندگی قسمت دوم را برعهده خواهد داشت. قسمت نخست با زمان 180 دقیقه تاکنون 759 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.
براساس آماری «بتمن» پرفروش ‌ترین فیلم امسال است.