بایگانی‌ها

خشم در فضای مجازی/صدای هیلاری کلینتون هم در آمد!

▪️اعلام نامزدهای اسکار همیشه با حرف و حدیث و دلخوری‌های همراه می‌شود چراکه از نگاه بعضی‌ها بسیاری از فیلمسازان یا بازیگران شایسته از گردونه رقابت حذف شده‌اند. امسال حذف لئوناردو دی‌کاپریو و بیشتر از همه نبود نام مارگو رابی و گرتا گرویگ در فهرست نامزدها در هالیوود سروصدا به پا کرد. با وجودی که «باربی» پرفروش‌ترین فیلم سال لقب گرفت اما فیلمساز و تهیه‌کننده و بازیگر نقش باربی نتوانستند نظر رای‌دهندگان آکادمی را جلب کنند. این در حالی است که فیلم در هشت رشته نامزد اسکار شده است.
🔹رایان گاسلینگ بازیگر نقش کن در «باربی» که در رشته بهترین بازیگر مرد نقش مکمل نامزد است، اولین نفری بود که به نبودن نام مارگو رابی و گرتا گرویگ اشاره کرد و نوشت:«هیچ نامزدی برای هیچکس در فیلم بدون استعداد، جسارت و نبوغ آن‌ها ممکن نخواهد بود. باید اعتراف کنم مایوس هستم که آن‌ها در رشته‌های مرتبط نامزد نشدند و این دست کم گرفتن است.»
🔹هیلاری کلینتون، وزیر امورخارجه پیشین آمریکا و نامزد ریاست جمهوری سال 2016 که رقابت را به ترامپ باخت، یکی دیگر از چهره‌هایی است که به حذف نام رابی و گرویگ واکنش نشان داد.او در شبکه X نوشت:« گرتا و مارگو، در حالی که می‌توانند در باکس آفیس برنده باشند اما نمی‌توانند مجسمه‌های طلایی را به خانه ببرند. میلیون‌ها طرفدارتان دوست‌تان دارند.»