بایگانی‌ها

درخشش پنه لوپه کروز

درخشش پنه لوپه کروز
درخشش پنه لوپه کروز

لزلی فلپرین در هالیوود ریپورتر بازی پنه لوپه کروز در «بی کرانگی» ساخته امانوئل کریالزه را می‌ستاید.

 

او می‎نویسد:«پرتره ای لطیف و به شدت شخصی از خانواده  فروپاشیده در رم دهه 1970، در فیلم «بی کرانگی» از کارگردان ایتالیایی، امانوئل کریالزه، در واقع مضماین زیادی را پوشش می دهد. در سطح بین‌الملل، باید توجه  به  بازی پنه‌لوپه کروز در نقش کلارا، مادر ناراضی سه فرزند جلب  شود که با مشکلات روانی کنار می‌آید. (کروز ناگهان همه جا هست  نه تنها در این فیلم رقیب شیر طلایی در ونیز، بلکه در بخش خارج از مسابقه در فیلم  On the Fringe نقش آفرینی کرده است .)

 

این فیلم مطمئناً به دلیل این واقعیت که کریالزه به‌تازگی به‌عنوان یک مرد ترنس در کنفرانس مطبوعاتی فیلم به صورت علنی آشکارسازی کرد  و در مصاحبه‌ای در ورایتی یک هفته قبل از نمایش فیلم کمی جدی‌تر به  این موضوع  پراخت، باعث سروصدا می شود. او توضیح داد که تجربه خودش الهام بخش شخصیت ترنس آندریا/آدریا در قلب داستان با بازی لوانا جولیانی است.

 

.

کریالزه  همیشه بازی‌های خوبی  از بازیگرانش می گیرد اما لحظه‌ای از سکون غم‌انگیز را  در اینجا پدید می آورد – برای مثال زمانی که کلارا، در مواجهه با حقیقت خیانت شوهرش، تقریباً به‌طور آشکار در انبوهی از ناامیدی فرو می‌رود. کروز فیلم را مانند نیروی جاذبه کنار هم نگه می‌دارد و با همه کودکانی که در فیلم نقش بچه‌هایش را بازی می‌کنند، به ویژه جولیانی، بده بستان اصیل فوق‌العاده‌ای دارد.