بایگانی‌ها

دردسرهای تازه ژرار دوپاردیو

▪️ژرار دوپاردیو که سال 2018 به اتهام جنسی متهم شده بود با چند اتهام جدید روبرو شده است. به گزارش دنیای تصویر آنلاین هلن داراس، بازیگر فرانسوی شکایتی علیه او تنظیم کرده است و دوپاردیو را در دوران فیلمبرداری «دیسکو» در سال 2007 به آزار جنسی متهم کرده است.

🔹خبر ابتدا در شبکه فرانس 2، منتشر شد .سخنگوی دفتر دادستانی پاریس گفت: «ما در حال تجزیه و تحلیل این شکایت هستیم تا ببینیم آیا باید به طور جداگانه رسیدگی شود یا به عنوان بخشی از پرونده جاری دوپاردیو [به دلیل اتهامات تجاوز جنسی در سال 2018]». سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا این شکایت مشمول قانون محدودیت‌ها در کشور فرانسه است یا خیر، گفت: «این بستگی دارد که چگونه پرونده را در نظر بگیریم و به همین دلیل است که در حال بررسی آن هستیم و هنوز آن را به واحد تحقیقات ویژه منتقل نکرده ایم.»

🔹وکلای دوپاردیو درباره اتهامات جدید او سکوت را ترجیح دادند و گفتند که نظری ندارند. شکایت قبلی را شارلوت آرنو علیه این بازیگر فرانسوی در سال 2018 مطرح کرده بود.یکبار پرونده در سال 2019 به دلیل کمبود شواهد بسته شد اما دوباره در سال 2020 پرونده را باز کردند . هلن داراس جزو سیزده زنی است که در گزارش تحقیقی مدیاپارت در ماه آوریل شهادت داده بود. و علیه دوپاردیو در مستندی که اخیرا در فرانس 2 پخش شد، اتهاماتی را مطرح کرد. دوپاردیو تمام اتهامات را روز اول اکتبر در نامه سرگشاده ی که در روزنامه فیگارو منتشر کرد، تکذیب نمود. او حتی اتهام تجاوز آرنولد را هم رد کرد و گفت که والدین آرنولد دوستان قدیمی او هستند.