بایگانی‌ها

دنیل کریگ یا کریستوفر نولان؟

دنیل کریگ یا کریستوفر نولان؟
دنیل کریگ یا کریستوفر نولان؟

چند وقتی است که آینده سری فیلم‌های «جیمز باند» در هاله ای از ابهام قرار گرفته است، چرا که دانیل کریگ اعلام کرده بود به هیج وجه دیگر نقش جیمز باند را بازی نخواهد کرد، اما به تازگی خبر رسیده که باربارا بروکولی تهیه کننده «جیمز باند» توانسته دانیل کریگ را به بازی در بیست و پنجمین باند راضی کند.

به نقل از میرور، بروکولی همین طور قصد دارد دوباره از ادل به عنوان خواننده استفاده کند. اگر خبرهای منتشر شده درست باشد طبق تجربه تیم ادل و کریگ تیمی است که در گذشته موفق بوده و احتمالا دوباره جواب خواهد داد. نکته‌ی دیگر این است که در صورت صحت خبر احتمال حضور کریستوفر نولان در پروژه‌ی جیمز باند بعدی تقریبا به صفر می‌رسد.

پس از «اسپکتر» بحث‌های بسیاری درباره‌‌ی کارگردان بیست و پنجمین «جیمز باند» مطرح شد که یکی از کاندیداها نولان بود و اتفاقا با موافقت بسیاری از طرف طرفداران مواجه شد. خود نولان هم به حضور در پروژه البته با شرایطی خاص راضی بود. نولان قبلا در گفتگویی اشاره کرده بود: «یک فیلم باند؟ حتما. من با تهیه کنندگان، باربارا بروکولی و مایکل جی ویلسون در طی این سال‌ها صحبت کرده‌ام. من عمیقا عاشق کاراکتر هستم و همیشه از این که بدانم با او چه کرده‌اند هیجان زده می‌شوم. شاید زمانی که واقعا تغییری نیاز بود چنین کاری را انجام دادم. زمانی که نیاز باشد از نو بازسازی کنیم. آن زمان چرا که نه.»

با توجه به صحبت‌های نولان و بازگشتن کریگ به نقش 007 حضور نولان در پروژه به احتمال زیاد منتفی است.