بایگانی‌ها

 رایان اونیل، ستاره «داستان عشق» درگذشت

 

رایان اونیل، بازیگر فیلم‌هایی مانند «ماه کاغذی»، «تازه چه خبر دکتر ؟»، «بری لیندون» در سن هشتاد و دو سالگی چشم از جهان فروبست. به گزارش دنیای تصویرآنلاین و به نقل از گاردین، اونیل ستاره هالیوود در سال‌های 1970 بود و در فیلم‌هایی مانند «داستان عشق» و «ماه کاغذی» ایفای نقش کرد. پتریک اونیل خبر درگذشت پدرش را در اینستاگرام اعلام کرد.

او پدرش را «قهرمان من» خواند و نوشت:« من همیشه به او نگاه می‌کردم و او همیشه جذاب بود. وقتی من در سال 1967 به دنیا آمدم، پدرم ستاره تلویزیون در سریال پیتون‌پلیس بود. آن‌جا بود که با مادرم لی تیلور-یانگ آشنا شد و نه ماه بعد من چشم به جهان گشودم.»

او در بخش دیگری از یادداشت خود می‌نویسد:« پدرم با داستان عشق در سال‌های ابتدایی 1970 ستاره سینما شد.دهه‌ای که او با بازی در فیلم‌هایی مانند تازه چه خبر، دکتر؟، ماه کاغذی، بری لیندون، پلی در دور دست، رویداد اصلی و راننده کاملاً موفق بود. او یک اسطوره هالیوودی بود. تمام»

خبر درگذشت اونیل در پی دو تشخیص سرطان منتشر شد. این بازیگر در سال 2001 به سرطان خون مزمن و سپس در سال 2012 به سرطان پروستات مبتلا شده بود.

اونیل پدر چهار فرزند بود: تاتوم اونیل و گریفین اونیل از همسر اولش، جوآنا مور، پتریک اونیل از همسر دومش لی تیلور یانگ و ردموند جیمز فاست اونیل از فارا فاست .
@dtonline