بایگانی‌ها

ستایش استیون سودربرگ از «اوپنهایمر»

ادامه رکوردشکنی باربی و اوپنهایمر
ادامه رکوردشکنی باربی و اوپنهایمر

▪️در چند هفته گذشته فیلمسازانی مانند استیون اسپیلبرگ، تارانتینو، پل شریدر، الیور استون، جان واترز و گی‌یرمو دل تورو بلیت سینما خریدند و به تماشای فیلم‌های «باربی» و «اوپنهایمر» نشستند.

 

استیون سودربرگ هفته پیش گفت که هنوز دو فیلم را ندیده چون در شهر کوچکی که زندگی می‌کند، بلیت‌ها همگی فروش رفته بودند اما گویا او توانسته فیلم «اوپنهایمر» را بالاخره تماشا کند و درباره این فیلم چنین نظری دارد:«من فقط اوپنهایمر را دیدم.  نتوانستم باربی را تماشا کنم! اما اوپنهایمر یک دستاورد واقعی است. جایی خواندم که کریس  تلویحاً گفت که اوپنهایمر فیلمی است که او   آرام  آرام در حال ساختن آن است و فکر می‌کنم حق با اوست. و من هیجان زده هستم که اوپنهایمر یک موفقیت بزرگ است. این خبر بسیار خوبی برای فیلم‌ها است – واقعاً هر دو فیلم‌ها. شما دو فیلم پرفروش از کارگردان‌هایی دارید که از دنیای مستقل  آمده‌اند و کنترل کاملی روی این پروژه‌های بزرگ به آنها داده شده  و موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند.»  

 

سودربرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطره تماشای «یادگاری» ساخته نولان را تعریف می کند و می گوید که به نظرش این فیلم یک فیلم کلاسیک است. با وجود موفقیت «یادگاری» نزد منتقدان، مدیران برادران وارنر برای ساخت فیلم بعدی نولان، «بی خوابی» تمایلی به ملاقات او نشان ندادند. و نولان به سودربرگ زنگ می زند و با کمک سودربرگ می تواند به ملاقات مدیران برادران وارنر برود.

 

در مجموع  فروش جهانی اوپنهایمر 570 میلیون دلار بوده است و  پیش‌بینی می‌شود که در  چند رشته نامزد اسکار شود.