بایگانی‌ها

سود 50 میلیون دلاری دیزنی از مرگ کری فیشر!

سود 50 میلیون دلاری دیزنی از مرگ کری فیشر!
سود 50 میلیون دلاری دیزنی از مرگ کری فیشر!

استودیوی والت دیزنی، که امسال با نزدیک به 8 میلیارد دلار فروش رکوردی تاریخی را ثبت کرده، فراتر از غول سرگرمی رسما تبدیل شده به یک قطب اقتصادی که پر است نابغه‌های بازیابی و اقتصاد. جدیدترین خبر اقتصادی درباره‌ی دیزنی سود 50 میلیون دلاری این کمپانی از مرگ کری فیشر است. بازیگر نقش پرنسس لیا که در آخرین روزهای سال و به طرز تراژیکی در سن 60 سالگی درگذشت. دیزنی طی قراردادی که با شرکت بیمه داشته، در صورت مرگ فیشر پیش از پایان بازی‌اش در هر سه فیلم از سه‌گانه جدید «جنگ ستارگان» مبلغ قابل توجهی را باید به عنوان خسارت دریافت کند.

با توجه این که بخش‌های مربوط به بازی فیشر در قسمت هشتم به طور کامل فیلمبرداری شده اما قرار بوده که در قسمت نهم هم جلوی دوربین برود که سال 2019 به نمایش در خواهد آمد، به نظر می‌رسد که این قرارداد دیزنی به اجرا در خواهد آمد و بیمه موظف به پرداخت خسارتی بیش از 50 میلیون دلار خواهد بود.

هشتمین فیلم در مجموعه جنگ ستارگان سال آینده به روی پرده خواهد رفت. فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را رایان جانسون (لوپر) بر عهده دارد. در حال حاضر «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» به‌عنوان اولین فیلم فرعی در این مجموعه در حال نمایش در سینماهای دنیا است و فروش آن از 800 میلیون دلار گذشته.