بایگانی‌ها

عکس فرزندان سلبریتی‌ها را منتشر نکنید

عکس فرزندان سلبریتی‌ها را منتشر نکنید
عکس فرزندان سلبریتی‌ها را منتشر نکنید

جرج کلونی نامه ی سرگشاده ایی را نوشت، از سردبیران روزنامه‌های تبلوید(نشریات زرد) خواست تا انتشار تصاویر فرزندان چهره های مطرح یا به عبارتی سلبریتی‌ها را متوقف کنند. این نامه خطاب به روزنامه هایی مانند دیلی میل و دیگر نشریه ها منتشر شده است

.

کلونی می‌نویسد که انگیزه پشت نوشتن این نامه به دلیل دیدن عکس های پسر 14 ماهه بیلی لورد در روزنامه بود، اگرچه این تصاویر بعدا حذف شدند.

.

کلونی 60 ساله نامه را چنین شروع می‌کند «با دیدن عکس های نوزاد یک ساله بیلی لورد در نشریه ، و این واقعیت که شما متعاقباً آن عکس ها را حذف کردید، از تان می‌خواهیم که از قرار دادن چهره فرزندان ما در نشریه خود خودداری کنید.

 

او در ادامه می‌نویسد:«من یک چهره شناخته شده هستم و اغلب عکس های مزاحم را به عنوان بخشی از تاوانی که باید برای انجام کارم بپردازم، می پذیرم. فرزندان ما چنین تعهدی نداشته اند. ماهیت کار همسرم باعث می شود که او با گروه های تروریستی مقابله کند و آنها را محاکمه کند و ما تا آنجا که می توانیم برای حفظ امنیت خانواده خود اقدامات احتیاطی انجام می دهیم.»

.

کلونی استدلال می‌آورد که به عنوان والدین نمی توانند از فرزندان خود محافظت کنند اگر هر نشریه ای صورت آنها را روی جلد خود قرار دهد.»برنده اسکار توضیح می‌دهد که او و همسرش، امل کلونی، هرگز عکس‌های فرزندانشان – دوقلوهای چهار ساله الا و الکساندر – را نفروخته‌اند و در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارند، زیرا این کار زندگی آنها را به خطر می‌اندازد. .

 

او در پایان می‌نویسد: «نه بخاطر خطرات پارانوئید، بلکه به دلیل مسائل دنیای واقعی، با پیامدهای واقعی(تصاویر را منتشر نکنید). امیدواریم که شما موافق باشید که نیاز به فروش تبلیغات بیشتر مهم تر از نیاز نشر تصاویر کودکان بی گناه است که سوژه باشند. با تشکر از شما.»