بایگانی‌ها

فروپاشی اسطوره/حکم جدید قاضی برای آلن دلون

یک قاضی کشور فرانسه آلن دلون را کاملا تحت حمایت قانونی قرار دارد، منبعی نزدیک به پرونده و یکی از اعضای هیئت منصفه این خبر را اعلام کردند. به گزارش دنیای تصویر بازیگر فیلم‌های کلاسیکی مانند «یوزپلنگ»، «سامورایی»، «ظهر بنفش»، «استخر» از سال 2019 و به دلیل سکته مغزی در شرایط جسمی خوبی به سر نمی‌برد.

🔹از ماه ژانویه آلن دلون برای تصمیمات پزَشکی تحت حمایت قانونی قرار گرفت اما روز پنجشنبه قاضی یک گام جلوتر رفت و از این پس ستاره سینمای فرانسه دیگر نمی‌تواند آزادنه درباره اموال خود تصمیم‌گیری کند یا درمورد جنبه‌هایی از مسائل پزشکی خود تصمیم بگیرد که به سلامت او برمی‌گردد. چنین سطح از تحت حمایت بودن و مراقبت از یک شخص معمولا به این مفهوم است که حساب بانکی و هزینه‌های او مدیریت می‌شوند. گفته شده آلن دلون در اقامت‌گاه خود در روستای دوشی در 130 کیلومتری جنوب پاریس به سر می‌برد.

🔹یک قاضی در نزدیکی بخش مونتگری چنین حکمی را اعلام کرده است. یک منبع قضایی گفت که دادستان‌ها نظر یک پزشک را جویا شده و سپس زنگ خطر را به قاضی هشدار داده اند.

🔹دلون اخیرا شاهد درگیری فرزندانش و اختلافات خانوادگی بوده است. او عامل دعوای میان آنتونی، آلن-فابین و آنوشکا دخترش است.اختلاف زمانی رسانه‌ی شد که آنتونی به مجله پاری مچ گفت که پدرش در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و خواهرشان آنوشکا را متهم کرد که می‌خواهد آلن دلون را به سوئیس ببرد. دلون از سال 1999 شهروند این کشور است. آنوشکا از برادرانش شکایت کرد که بی اجازه او مکالمه ش با پدرشان را منتشر کرده اند. از سوی دیگر 72 قبضه اسلحه بدون مجوز از خانه آلن دلون کشف شد.
🔹آلن دلون ثروتی میلیون یورویی دارد. او در ماه ژوئن سال گذشته هشتاد اثر هنری را که طی سال‌ها جمع‌آوری کرده بود به مبلغی بیش از هشت میلیون یورو در حراجی فروخت.