بایگانی‌ها

پروژه‌های جدید دنی ویلنوو

▪️دنی ویلنوو قسمت سوم «تلماسه» را کارگردانی می‌کند و همچنین کتاب «جنگ هسته‌ای: یک سناریو» نوشته آنی جیکبسن را که از نامزدهای جایزه پولیتزر بوده برای پروژه دیگری مدنظر دارد.
🔹کمپانی لجندری حق امتیاز کتاب ناداستان جیکبسن را خریداری کرده است و ویلنوو در حال مذاکره با استودیو برای تهیه، اقتباس و یا کارگردانی آن است. تانیا لاپوینت شریکک او در امر تهیه‌کنندگی در این پروژه مشارکت خواهد داشت. کتاب «جنگ هسته‌ای:یک سناریو» در روز بیست و ششم ماه مارس منتشر شد و یک سناریویی با زمان محدود را روایت می‌کند که در یک جنگ هسته‌ی چه اتفاقی می‌افتد. او این حوادث را برپایه مصاحبه‌های اختصاصی و تازه‌ی با نظامی‌ها و کارشناسانی که این اسلحه را می‌سازند،و در برهه‌های حساس مسولیت تصمیم‌گیری دارند،نوشته است.

🔹قسمت دوم «تلماسه» که اکران است کماکان در حال پولسازی است و تاکنون توانسته 630 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. تیموتی شالامی، زندایا و تعدادی از بازیگران مشهور دیگر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند تا کنون لقب پرفروشترین فیلم سال به «تلماسه دو» تعلق داشته است. قسمت سوم براساس “Dune Messiah” خواهد بود و پایان تریلوژی است.