بایگانی‌ها

ماشین گان کلی با زندگی‌نامه خود در برلیناله

ماشین گان کلی با زندگی‌نامه خود در برلیناله
ماشین گان کلی با زندگی‌نامه خود در برلیناله

کولسون بیکر، بازیگری است که بیشتر با نام ماشین گان کلی شهرت دارد و رپری است که به ستاره رپ تبدیل شده است، او با فیلم «ثور/Taurus» به برلیناله آمد. ماشین گان کلی در فیلم نیمه‌زندگی نامه‌ای «ثور» به کارگردانی  تیم ساتون ایفای نقش کرده است.

 

او می‌گوید  امیدوار است فیلم نیمه زندگی‌نامه‌ای ش  درباره روزهای پایانی کول، یک رپر مشکل‌دار که شخصیت اصلی فیلم است، زندگی پرتلاطم را به دیگران نشان بدهد و الهام بخش شود.

در «ثور»، کارگردان تیم ساتون با بیکر برای فیلمی که  مرز واقعیت و تخیل را محو می‌کند، همکاری کرد و بیکر را در نقش کول انتخاب کرد تا در مورد ستاره‌ ها  و مشکلات شان تحقیق کند. شباهت بین بیکر و کول قطعا تصادفی نیست.

 

ماشین گان کلی در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «ثور» گفت:«تقریباً از زندگی‌نامه بودن فیلم طفره می‌رفتیم. «احساس می‌کردم… کول به من تبدیل شد.»

.

 

کول مانند بیکر در حرفه  خود موفق است اما با استعمال مواد  مخدر دست و پنجه نرم می کند. مدی هاسون نقش ایلانا، دستیار شخصی قهرمان فیلم را بازی می‌کند که سعی می‌کند او را در مسیر خود نگه دارد و در عین حال فصل‌هایی از حالت شیدایی شخصیت اصلی را تحمل می‌کند.

 

اما   کول که بین جلسات نادیده گرفته شده، مستی مداوم و اعتیاد به کوکائین، در نهایت زندگی او را از کنترل خارج می کند .بیکر  یا همان ماشین گان کلی در کنفرانس اشاره کرد که  فیلم «ثور» تراپی بود که او هرگز نداشت.

.

بیکر که قبلاً با ساتون در وسترن «آخرین پسر» 2021 همکاری کرده بود، می‌گوید: «من، باید برای چیزهایی که در زندگی به آنها نپرداخته بودم  واقعا  روی پرده سینما تراپی می داشتم..»