بایگانی‌ها

مخالفت تام هنکس با ایده «وقتی هری سالی را دید»

مخالفت تام هنکس با ایده «وقتی هری سالی را دید»
مخالفت تام هنکس با ایده «وقتی هری سالی را دید»

▪️اگر سرنوشت اجازه می‌داد در «وقتی هری سالی را دید» محصول سال 1989 تام هنکس به جای بیلی کریستال مقابل مگ رایان نقش‌آفرینی می‌کند. در گفتگوی اخیر ریتا ویلسون، همسر تام هنکس در یک برنامه پادکستی ، او گفت که نقش اصلی در این فیلم به هنکس پیشنهاد شد اما تام نپذیرفت. ویلسون دلیل رد کردن پیشنهاد را  توضیح داد. در فیلم کاراکتر هری از همسرش طلاق گرفته و سرانجام با کاراکتر سالی ازدواج می‌کند. تام هنکس ایده فیلمنامه را دوست نداشت چراکه در زندگی واقعی او نیز به تازگی طلاق گرفته بود و بسیار هم  از شرایطش راضی بود.  

 

ریتا ویلسون می‌گوید:« مردم احتمالا این موضوع را ندانند که نقش اصلی فیلم وقتی هری سالی را دید به او پیشنهاد شد اما تام رد کرد چون  خودش هم طلاق گرفته بود و بسیار راضی بود که متاهل نیست. بنابراین نمی‌توانست درک کند فردی که دارد جدا می‌شود جز رضایت و خوشحالی وضعیت دیگری داشته باشد.»

تام هنکس  از 1978 تا 1987 با سامانتا لویز  ازدواج کرده بود که دو فرزند هم به نام‌های کالین هنکس و الیزابت هنکس دارند. پس از آن ازدواج ناموفق، هنکس با ریتا ویلسون سال 1988 ازدواج کرد که دو پسر دارند. مگ رایان نقش سالی آلبرایت را  بازی کرد . تام هنکس با مگ رایان در آن سال‌های در سه فیلم ایفای نقش کردند مانند «بی‌خوابی در سیاتل»