بایگانی‌ها

از من هیولا ساختند

بازگشت کوین اسپیسی به سینما
بازگشت کوین اسپیسی به سینما

▪️کوین اسپیسی باور دارد که پس از پایان یافتن محاکمه تازه ش در لندن و تبرئه شدنش، تهیه کنندگان در انتظار استخدام او برای پروژه‌های تازه هستند. محاکمه 28 ژوئن شروع می‌شود.

کوین اسپیسی می‌گوید:« زمانه‌ای است که بسیاری از مردم  می ترسند که اگر از من حمایت کنند، آنها نیز دچار فرهنگ کنسل شوند. اما من می دانم که در حال حاضر افرادی هستند که آماده اند من را در لحظه ای که از این اتهامات در لندن تبرئه  شوم استخدام کنند.  تبرئه شدن که پیش بیاید، آنها آماده هستند که قدم جلو بگذارند.» اسپیسی در ادامه رسانه‌ها را مقصر جلوه داد و گفت آنها تصویر او را نابود کردند و  از او یک هیولا ساختند:« رسانه‌ها بیشترین تلاش خود را نشان دادند تا تصویر من را مخدوش کنند و از من یک هیولا بسازند. اما من از مردم چیزی جز علاقه نمی‌بینم.»

 

کوین اسپیسی تایید کرد که در دوران انزوا مشغول نوشتن فیلمنامه و فیلم کوتاه بوده.اما باز هم می‌خواهد بازیگری کند.چراکه بازیگری در خون اوست.« حالا احساس می‌کنم به دوران اول بازیگری برگشته‌ام.وقتی که هیچ کسی من را نمی‌خواست…اما چون مدتی اجازه بازیگری نداشتم، دست از کار بازیگری نخواهم کشید. نمی‌خواهم چابکی و هوشیاری خودم را از دست بدهم. من آماده بازیگری هستم.»