بایگانی‌ها

میمون‌ها آماده برای نبرد!

میمون‌ها آماده برای نبرد!
میمون‌ها آماده برای نبرد!

این روزها یک گوریل غول‌پیکر، یعنی کینگ کنگ، در سینماها سر و صدای زیادی به راه انداخته است. اما لشگرکشی‌ها میمون‌ها به سینما همین جا تمام نمی‌شود و تابستان باید منتظر نمایش عنوان جدیدی در مجموعه «سیاره میمون‌ها» باشیم.

داستان «نبرد سیاره میمون‌ها» دو سال بعد از ماجراهای فیلم دوم اتفاق می‌افتد و دیگر خبری از شخصیت‌های انسانی فیلم‌‌های قبلی نیست. این بار رهبری انسان‌ها را کلنل با بازی وودی هرلسون بر عهده دارد، یک فرمانده نظامی که کمر بسته به نابودی میمون‌ها و تنها راه پیروزی را هم از میان برداشتن سزار می‌داند.

اگر قسمت‌های قبلی درباره‌ی شکل‌گیری یک تمدن جدید از دل توحش و اهمیت برخورد دو فرهنگ متفاوت بود، داستان این بار درباره‌ی تقابل ناگزیر دو نیروی متقابل است. زمانی که دیگر مذاکره و روابط مسالمت‌آمیز به بن‌بست رسیده و رقابت بر سر قدرت به خون و گلوله رسیده است.

همانطور که «طلوع سیاره‌ میمون‌ها» در قالب یک داستان علمی-تخیلی نگاه عمیقی داشت به مفاهیمی چون انقلاب و قدرت، باید دید که «نبرد سیاره میمون‌ها» درباره‌ی جنگ چه می‌گوید. به ویژه که نمایش فیلم در دوران ریاست جمهوری دانلد ترامپ و هواداران تندرو و جنگ‌طلبش می‌تواند آبستن تعابیر و تفاسیر تازه‌ای باشد.

«نبرد سیاره میمون‌ها» جولای (تیر ماه) در سینماهای جهان به روی پرده خواهد رفت و پیش‌بینی می‌شود که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال باشد.

تریلر جدید منتشر شده از این فیلم را در دنیای تصویر آنلاین تماشا کنید.