بایگانی‌ها

نخبگان شهر/ فیلم جدید سلین سونگ کمدی رمانتیک است

▪️پاییز کمپانی A24 پیش تولید فیلم جدید سلین سونگ-کارگردان «زندگی‌های گذشته» را اعلام کرد. نام این فیلم «ماتریالیست‌ها/“Materialists”» است. سونگ فیلم‌نامه را نوشته و کمپانی A24 سرمایه‌گذار پروژه است. قرار بود فیلمبرداری ماه سپتامبر شروع شود اما کمپانی A24 حمایت کاملی از اعتصاب بازیگران نشان داد و فیلمبرداری تولیدات کمپانی به تاخیر افتاد.

🔹به گزارش دنیای تصویر و به نقل از ددلاین داکوتا جانسون، پدرو پاسکال و کریس اوانز بازیگران نقش اصلی فیلم جدید خانم سونگ خواهند بود که بهار فیلمبرداری می‌شود. شایعه شده که در بازار فیلم اروپا در برلیناله فیلم برای خریداران عرضه خواهد شد.

🔹«ماتریالیست‌ها» در پس‌زمینه‌ی پر جنب و جوش نیویورک، شهری که هرگز نمی‌خوابد و به‌خاطر روابط متنوع و پویا معروف است، نگاهی بی‌نظیر به زندگی نخبگان این شهر ارائه می‌کند. تخصص لوسی در دلالی ازدواج مورد توجه کسانی است که مایل به پرداخت حق کاربری ویژه برای خدمات او هستند. با این حال، فیلم به پیچیدگی‌هایی اشاره می کند که منجر به یک مثلث عشقی سمی می شود و زندگی همه طرفین را تهدید می کند و تحت تاثیر قرار می‌دهد.

🔹فیلم جدید سلین سونگ کمدی رمانتیک ارزیابی شده است. «زندگی‌های گذشته»ی او در فصل جوایز خوش درخشید.و نامزد چند جایزه اسکار است.